یحیی گل محمدی چگونه بالای جدول را کنترل می کند؟ نیاز مبرم پرسپولیسی ها

یحیی گل محمدی چگونه بالای جدول را کنترل می کند؟  نیاز مبرم پرسپولیسی ها

حرکت استقلال و پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری جذاب شده است و قرمز و آبی ها فاصله خوبی با سایر تیم های رده بندی اول و دوم دارند و بیش از هر فصلی نتایج خود را دنبال می کنند.

هفته گذشته پرسپولیس در سیرجان به حالت تعلیق درآمد و آبی ها برای اولین بار پیروز شدند و اختلاف پنج امتیازی با تیم دوم ایجاد کردند. این نتایج در هفته بیستم برعکس شد و این بار شاگردان یحیی در آزادی پیروز شدند و استقلال متوقف شد.

پرسپولیسی ها قبل از بازی، جدال با مس را یکی از دیدارهای تعیین کننده قهرمانی می دانستند و معتقد بودند در صورت پیروزی، کنترل بالای جدول در اختیار یحیی گل محمدی قرار می گیرد. اما باید گفت در دوراهی های ایجاد شده برای تصاحب صدر تا پایان لیگ، هر مسابقه برای هر دو تیم فینال است و توقف و چند تساوی می تواند رویای هر تیم را برای برد کم کند.

پرسپولیس در دو هفته آینده دو دیدار بسیار سخت دارد. صنعت نفت علیرضا منصوریان در هفته های اخیر سرسختی از خود نشان داده و نفت مسجد سلیمان که در تلاش برای حفظ سهمیه خود است، ممکن است در شهر خود به مصاف پرسپولیس برود.

آبی ها تا پایان سال تهران را ترک نمی کنند اما پرسپولیس با دو سفر سخت به آبادان و مسجد سلیمان به دربی می رسد. اسفند 1400 می تواند برای قهرمانی بسیار تعیین کننده باشد و شاید تیمی که نوروز را به عنوان قهرمان پیش می برد شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد.

یحیی گل محمدی در هفته بیستم با تغییرات و سبک بازی تیمش سه امتیاز ارزشمند مقابل تیم سرسخت مس کسب کرد، اما برای مهار صدر و بازگشت به جایگاهی که در چند هفته متوالی سال های اخیر در آن حضور داشته است. باید بازی های خارج از خانه را بدون اشتباه انجام داد. دربی همچنین می تواند یک نبرد تمام عیار برای مقام اول را به تصویر بکشد.

یحیی در اواخر دوران برنده شدنش، در حالی که از پیروزی بسیار راحت بود، توپ را در جیب خود کنترل کرد و حالا کنترل بالای جدول را برعهده خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید