200 کلاس درس نیاز مبرم آموزش و پرورش خراسان جنوبی است


ساعت: 21:03
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892785

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی استانی فقیر است و نیازمند توجه بیشتر دولت است، گفت: بیش از 200 کلاس درس نیاز مبرم و مبرم آموزش و پرورش خراسان جنوبی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقجواد زوانت در جلسه امروز شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، جلسه علنی وزیر در مصلی المهدی بیرجند را اقدام بسیار خوبی دانست که مورد استقبال مردم قرار گرفت و اظهار داشت: وزیر محترم با حوصله و دقت پاسخگوی فرهنگیان محترم بودند. به گونه ای که همه افرادی که خواستار ملاقات بودند توانستند با وزیر دیدار کنند که قابل تقدیر است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح ارزشیابی معلمان ضمن تشکر از زحمات وزیر برای اجرای این طرح در کمتر از یک سال پس از تصویب دولت سیزدهم، گفت: این طرح یکی از دغدغه های دولت است. معلمان کشور بیش از یک دهه است و انقلاب سیزدهم در حال اجراست در حالی که در گذشته به بهانه های مختلف از اجرای این طرح خودداری می کردند که در دولت سیزدهم با درایت رئیس جمهور و تلاش وزیر. آموزش و پرورش، این مشکل بزرگ کشور و معلمان تصمیم گرفت.

وی با بیان اینکه بیرجند به عنوان یک شهر فرهنگی و مردمی فرهیخته شناخته می شود و در بحث همکاری خیرین در مدرسه سازی بالاترین رتبه را در کشور دارد، گفت: دغدغه مسئولان استانی و خیرین این است که دولت به تعهدات خود در امر مدرسه سازی عمل کند. که توجه ویژه وزارت و سازمان نیازمند نوسازی مدارس در تامین منابع است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی استانی فقیر است و نیازمند توجه بیشتر دولت است، گفت: بیش از 200 کلاس درس نیاز مبرم و مبرم آموزش و پرورش خراسان جنوبی است.

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به موضوع تجهیزات مدارس از جمله هوشمندسازی مدارس و تهیه وسایل آموزشی برای تجهیز مدارس به ویژه در مناطق روستایی و عشایری که از کمبود امکانات آموزشی رنج می برند، افزود: در این راستا باید توجه ویژه ای شود. نیازمند توجه و مساعدت این وزارتخانه است، وی گفت: کمک های آموزشی برای خانواده های نیازمند روستایی است که گاهی دانش آموزان ما به دلیل کمبود هزینه های آموزشی مجبور به ترک تحصیل می شوند که توجه ویژه ای را می طلبد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه استاندار با وجود اینکه ستادها و گروه های ضربتی متعددی دارد و نمی تواند در همه گروه های ضربتی حضور پیدا کند، معاونین خود را اعزام می کند، گفت: یکی از شوراهایی که استاندار بیشترین حضور را دارد شورای آموزش و پرورش است. به دلیل نگاه ویژه ما به موضوع آموزش.

قوانت گفت: در خصوص ساختمان اداره کل آموزش و پرورش که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که از منابع ملی تامین شده و تکمیل آن 60 میلیارد تومان نیاز دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید