وزارت آموزش و پرورش از وزیری می خواهد که 580000 کلاس درس را اداره کند

حسین نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز (۲۶ آبان) در بیانیه‌ای گفت: با صبر و شکیبایی در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی و با امید به آینده‌ای بهتر و فردای روشن‌تر به ملت سلام برسانید. دوران سختی را پشت سر بگذار درود بر این ملت بزرگوار که علیرغم مشکلات و شرایط انبوه تورم، گرانی و رنج ناشی از بیماری ننگین تاج و تخت و بیکاری جوانان، در قلب انقلاب ها، ارزش ها و ولایتمداری مقاوم و استوار است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و کرچک در مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را نماد امید و انتظار مردم دانسته و بر تلاش مجلس و دولت برای حل مشکلات کشور تاکید کردند. برای اقشار ضعیف و قوانینی که منجر به رشد فرهنگی و سلامت فضای اخلاقی جامعه می شود، این یکی از موضوعات اولویت دار است.

وی بیان کرد: دولت و مجلس باید بدانند که موضوع اقتصاد و فرهنگ همچنان در صدر جدول قرار دارد و جزو اولویت های کشور است. در کشور کارگزاران و بوروکرات هایی هستند که آنها را از هر بهانه و بهانه ای محروم می کنند و ضعف و ناکارآمدی خود را در حل مشکلات مردم توجیه نمی کنند.

این نماینده مجلس گفت: امیدواریم با وجود مجلس انقلابی و دولت جهادی و تحول آفرین و تعامل و همگرایی در شناخت و درک متقابل مشکلات اصلی و تلاش رئیس جمهور و قوه مقننه، شاهد رنج مردم و حل مشکلات و مشکلات باشیم. تنگناها. «در کشور باشید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در مردم سالاری دینی و حکومت اسلامی حرکت به سمت عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت و قدرت امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. همه می دانیم که بحث اشتغال، تورم و تورم از مسائل مهم و کلیدی کشور است، بحث مسکن و ازدواج جوانان از اولویت های کشور است، قابل تحمل و قابل قبول نیست.

نوش آبادی می گوید: وضعیت نابسامان نیروهای پیمانی و شرکتی در سازمان ها و موسسات و نقاط مختلف کشور و بلاتکلیفی آنها در خصوص امنیت شغلی و نگرانی از آینده آنها نیازمند رسیدگی، یکسان سازی حقوق بازنشستگان و قانون گسترش کارکنان است. قوه قضائیه و اجرای لایحه رتبه بندی معلمان و پاسخگویی به مطالبات قانون جامعه فرهنگیان کشور و خاتمه انتظارات آنان در اجرای عدالت و رفع تبعیض های ناروا ضروری است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همه می دانیم که با معرفی وزرای پیشنهادی دولت در وزارت آموزش و پرورش چه اتفاقی افتاد و علیرغم اینکه این اقوام در حوزه های دیگر از امکانات فراوانی برخوردارند، اما اقبال عمومی ملت و رای اعتماد آنها این کار را انجام می دهد. پیام روشنی نداشته باشد مجلس شورای اسلامی در مدیریت کل نظام آموزش و پرورش و ستاد حساس وزارت آموزش و پرورش فردی از معلمان، فرهنگیان و آموزش و پرورش می خواهد که پاسخگوی نیازها، مشکلات، الزامات و چالش های این باشد. موسسه آموزشی بزرگ، دانش و تجربه لازم و کافی.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش به وزیری نیاز دارد که بتواند 580 هزار کلاس درس و 100 هزار معلم را که زندگی سخت و کسل کننده ای را با حداقل حقوق و مزایا سپری می کنند، اداره کند، آموزش و پرورش به وزیری نیاز دارد که بتواند 980 هزار کودک ترک تحصیل در مناطق محروم و محروم را داشته باشد. 100 مدرسه در کوپری برنامه دارند. آموزش و پرورش به وزیری نیاز دارد که بتواند کمبود 80 هزار معلم در استان های مختلف کشور را پوشش دهد و بتواند حقوق معوقه معلمان و فرهنگیان و قانون سنوات و پاداش تعطیل شدگان پس از سال ها بازنشستگی را پوشش دهد. .

نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: وزیری که بتواند صندوق ذخیره فرهنگی کشور را احیا کند و اعتبار و اعتبار صندوق را با تنبیه مدیرانی که اعتبار و اعتبار صندوق را زیر سوال می برند با سود و نتایج فرصت طلبانه آن احیا کند، نیاز آموزش و پرورش به مدیری است که دولت موظف است. داشتن قدرت چانه زنی، شجاعت و اعتماد به نفس پیشرفت در امر آموزش و تامین نیازهای معلمان و مشکلات معیشتی و تامین نیازهای مادی و تجهیزات مدارس.

نوش آبادی گفت: وزیری که صلاحیت دارد تخریب و بازسازی هزاران مدرسه فرسوده را برنامه ریزی کند و با راهنمایی و حمایت خیرین مدرسه ساز، حرکتی را برای ساخت مدرسه برای آسایش و رفاه دانش آموزان فراهم کند. وزیری که با امتحانات مافیای میزبان مبارزه می کند و توجه به محتوای کتاب های درسی پایه و با بهره گیری از فناوری های نوین و یادگیری مادام العمر باعث تحول در روند آموزشی کشور می شود. خلاصه وزیری مقتدر، شجاع، آگاه، مدیر و مدبر که بتواند نظام آموزشی را رهبری کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و کرچک در مجلس گفت: در نهایت با سرعت بخشیدن به مترو تهران-ورامین و پیشوا با 15 سال تاخیر و تسریع در ساخت و ساز، بخشی از مطالبات و مشکلات حوزه انتخابیه خود را حل می کنم. بیمارستان پیشوا، احیای بزرگراه تهران – پیشوا، توزیع عادلانه آب سد ماملو، اجرای طرح فاضلاب بهداشتی و شهرهای کرچک و پیشوا، تامین مواد دامی و کشاورزی با توجه به اینکه حوزه انتخابیه اینجانب مرکز کشاورزی استان تهران است. . همچنین از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خود صمیمانه تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید