نیاز مبرم پرسپولیس در طول فصل مشخص شد

نیاز مبرم پرسپولیس در طول فصل مشخص شد

حمید درخشان درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس و گل گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: برای دو تیم خوب بازی کردیم و بازی جذابی را دیدیم. پرسپولیس در نیمه اول بازی موقعیت های خوبی داشت اما از آنها به خوبی استفاده نکرد. تیمی که از توانایی های خود به خوبی استفاده نکند ممکن است جریمه شود و حتی بازی را ببازد. پرسپولیس می توانست با گل های بیشتری در این دیدار پیروز شود اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: هر دو تیم با شیفت های خود سعی کردند روند بازی را تغییر دهند. تیم گل گهر بعد از شیفت ها عملکرد بهتری داشت اما تغییرات پرسپولیس تغییری در شکل کار ایجاد نکرد. در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید.

درخشان در ادامه با بیان اینکه پرسپولیس از کمبود یک دروازه بان مطمئن رنج می برد، گفت: حامد لاک شرایط خوبی ندارد و باید روی مشکلات روحی و فنی او کار کنند. پرسپولیس به یک دروازه بان خوب و قابل اعتماد نیاز دارد. او در چند بازی اخیر گلزنی خوبی نداشته و تیم به مشکل خورده است.

وی افزود: خط حمله پرسپولیس هم مشکل دارد. ما منتظریم بازیکنی گل بزند و چه کنیم اما این اتفاق نمی افتد. پرسپولیس برای تبدیل موقعیت ها به گل نیاز به یک مهاجم شش امتیازی دارد. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید بازیکنان خوبی داشته باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین گفت: پرسپولیس مهاجم درجه یک ندارد. از آنجایی که ما فوتبال را می شناسیم، به راحتی می توان گفت که بازیکن نمی تواند اینقدر درنگ کند. پرسپولیس باید بازیکن جذب کند نه اینکه فقط به مهاجمانش فرصت بدهد. لیگ رو به پایان است و آنها باید بازیکنان خوبی جذب کنند. وقتی در این بحران هستیم حداقل باید روی زیرساخت ها کار کنیم و در آکادمی بازیکن بسازیم تا از آن استفاده شود.

وی افزود: پرسپولیس می تواند قهرمان شود چون فاصله در جدول زیاد نیست. نمی توان گفت استقلال خیلی بهتر از پرسپولیس است.

درخشان ادامه داد: تیم های بزرگ همیشه باید در همه جام ها خوب بازی کنند. هواداران انتظار دارند این تیم هم در لیگ و هم در جام حذفی عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در پایان درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس به بورس گفت: کسی پول خود را در جایی خرج می کند که سودی نداشته باشد؟ چرا انتظار داریم مردم پول بدهند و درآمد نداشته باشند؟ فکر نمی کنم انتقال این دو باشگاه قطعی شود.

دیدگاهتان را بنویسید