یخ زدن لیگ برتر فوتبال در تبریز / آب شدن با کره!

ساعت: 17:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802730

ذوب آهن صفر – نفت آبادان 1; آلومینیوم 2 – پدیده 2; نفت مسجد سلیمان 1 – پیکان 2; تراکتور صفر – گل صفر

دومین روز از هفته شانزدهم لیگ برتر با برگزاری 4 دیدار همزمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ دومین روز از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 4 دیدار همزمان از ساعت 15 ادامه یافت.

در شهر اصفهان؛ تیم های فوتبال ذوب آهن و صنعت نفت به مصاف هم رفتند. این دیدار به نوعی یادآوری علیرضا منصوریان در فولادشهر بود که مدتی سرمربی گاندو بود. آبادانی بازی را بهتر آغاز کرد و با یک گل پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم اتفاقی نیفتاد که سه امتیاز شیرین خاطره انگیز از اصفهان را به میهمان بدهد.

فولاد صفر
گل: –

صنعت نفت 1
گل ها: Taliban Ricani (13)

در شهر اراک؛ تیم های فوتبال آلومینیوم و پدیده به مصاف یکدیگر رفتند. پدیده بحران چاره ای جز برد در این دیدار نداشت و ایرالکوئز هم نمی خواست مقابل تیم انتهای جدول امتیازات را از دست بدهد. در نیمه اول اتفاق خاصی نیفتاد اما در نیمه دوم آلومینیوم خیلی سریع به گل رسید، گلی که پدیده خیلی زود جبران کرد. در ادامه هر دو تیم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا در یک بازی جذاب و پر گل امتیازات را تقسیم کنند.

آلومینیوم 2
گل: امیر نوری (48)

پدیده 2
گل: میلاد فرماندهی (50)

در شهر مسد سلیمان؛ تیم های فوتبال نفت و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند. مسجدسلیمانی ها با یک برد خانگی با تغییرات اساسی در رهبری سعی کردند از بحران فرار کنند و پیکانی ها اوایل هفته گذشته پا به شهر گذاشتند تا خلاء را پر کنند. اما پیکان بازی را با پیروزی آغاز کرد و در نیمه اول دو بار دروازه را باز کرد تا به وظیفه بازی عمل کند. میزبان نیمه دوم را با یک گل آغاز کرد اما در نهایت پیکان هر سه امتیاز بازی را به دست آورد.

روغن ام اس 1
گل: امیر روستایی (46)

پیکان 2
گل ها: غلامرضا ثابت ایمانی (23) و مجتبی حق دوست (25)

در شهر تبریز؛ تیم های فوتبال تراکتور و گل گهر در دیداری مهم و سرنوشت ساز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. با توجه به شرایط جدول و همچنین عقبه امیر قلعه نویی، این دیدار حساستر از قبل بود. این دیدار در سرمای شدید تبریز در نیمه اول بدون هیچ حادثه ای به پایان رسید. در نیمه دوم هم همین اتفاق افتاد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

تراکتور صفر
گل: –

صبح بخیر
گل: –

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید