یزدی ها شب یلدا زودتر انار و هندوانه بخرند / احتمال افزایش قیمت در هفته آینده


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917325

مشرف رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد گفت: با توجه به افزایش تقاضا، احتمال افزایش قیمت هندوانه و انار در هفته آینده وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین مشرف در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به وجود انواع میوه در بازار به اندازه کافی اظهار داشت: میوه های شب یلدا مانند هندوانه و انار به اندازه کافی وجود دارد و قیمت ها نیز مناسب است.

وی ادامه داد: امروز قیمت زوره دستی در میادین میوه و تره بار از 2 تا 6 هزار تومان است که 20 درصد به این قیمت ها اضافه می شود تا در مغازه های سطح شهر به فروش برسد و قیمت انار نیز می باشد. در حال حاضر از 5 تا 20 هزار تومان در بازار میوه و تره بار وجود دارد که 30 درصد در سطح مغازه های سطح شهر اضافه می شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار با بیان اینکه در سال های اخیر به دلیل افزایش تقاضا در هفته قبل از شب یلدا افزایش قیمت داشته است، تصریح کرد: توصیه ما به همشهریان این است که در این هفته انار و هندوانه را در شب یلدا خریداری کنند زیرا ممکن است قیمت ها افزایش یابد. هفته آینده کمی افزایش یابد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد درباره راه اندازی میادین مستقیم میوه و تره بار که توسط شهرداری انجام می شود، گفت: راه اندازی این میادین بسیار خوب و مناسب است اما به شرطی که بتوانند با کیفیت بالا بفروشند. میوه ها با قیمت مناسب و اگر میوه های بی کیفیت را با قیمت پایین عرضه کنند، استقبال مردم از این بازارچه ها به تدریج کاهش می یابد.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید