یمن در برابر هیچ تجاوزی ساکت نخواهد ماند


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893628

نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای خطاب به رژیم صهیونیستی، به رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب هرگونه یاوه گویی علیه یمن هشدار دادند و تاکید کردند که در مقابل هرگونه تجاوزی به یمن سکوت نخواهند کرد بلکه پاسخ مناسبی خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای به رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب انجام هر اقدام احمقانه علیه یمن هشدار دادند و تاکید کردند که در مقابل هیچ تجاوزی به یمن سکوت نخواهند کرد، بلکه به شیوه مناسب پاسخ خواهند داد. .

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن هر زمان که بخواهد آماده اجرای هر گزینه ای است که فرماندهی کل ارتش یمن تعیین کند و دشمن باید این هشدار را جدی بگیرد زیرا رهبری، ملت و نیروهای مسلح یمن به هر کدام با سختی و دردناکی پاسخ خواهند داد. آنها از حمله به کشور خود دریغ نخواهند کرد و پیروزی از آن خداست.

این بیانیه می افزاید: یمن سرافراز و استوار در برابر هیچ حماقتی در برابر این ملتی که همیشه منتظر مقابله با دشمن صهیونیستی است، بسته نخواهد ماند.

نیروهای مسلح یمن تاکید کردند: اخیراً اطلاعاتی به عمد از منابع صهیونیستی مبنی بر عملیات نظامی علیه یمن در ابتدای ماه جاری منتشر شد که صحت نداشت. اما ادامه انتشار عمدی این گونه ادعاها نشان دهنده نیات شوم رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم یمن است. ما تاکید می کنیم که آماده مقابله با هرگونه تهدید احتمالی از موضع وظیفه جهادی خود برای دفاع از ملت و کشور یمن هستیم.

در پایان این بیانیه آمده است: اظهارات خصمانه مقامات صهیونیستی میزان دشمنی و دشمنی صهیونیست ها با ملت آزاده و مستقل یمن را نشان می دهد که در عین حال نشان می دهد صهیونیست ها نیز مانند آمریکایی ها. مزدوران در عربستان و امارات در محاسبات خود اشتباه کرده اند، زیرا در مقابل امت مجاهد و مؤمنی قرار می گیرند که تسلیم جز در برابر خداوند نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید