یه کم بارون اومد، راه بسته شد، چند نفر مردن!

مرتضی مرادی پور معاون عملیاتی سازمان امداد و نجات این جمعیت گفت: با بارندگی شدید روز پنجشنبه (۲۸ خرداد) در استان های تهران، سمنان، اصفهان، آذربایجان شرقی و زنجان، تیم های عملیاتی هلال احمر به مناطق سیل زده اعزام شدند. و در حال حاضر امداد در این مناطق است.

یه کم بارون اومد، راه بسته شد، چند نفر مردن!

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در استان تهران شهرستان فیروزکو پس از بارندگی امروز دچار آبگرفتگی شد و بر اساس اعلام فرمانداری روستای کوهسار برای جلوگیری از خطر جانی ساکنان آن تخلیه شد. وی افزود: عملیات امداد و نجات در این شهرستان ادامه دارد.

مرادی پور گفت: در شهرستان شاهرود استان سمنان بارش ها شدیدتر بوده و منجر به آبگرفتگی برخی از منازل و معابر شد.

معاون اپراتور سازمان امداد و نجات گفت: در شهرستان اردستان استان اصفهان پس از بارندگی شدید شاهد جاری شدن سیل در 2 روستا بودیم. جان خود را از دست دادند. در حال حاضر با ادامه بارندگی، امدادگران به تخلیه آب از واحدهای مسکونی در این منطقه ادامه می دهند.

وی افزود: در استان آذربایجان شرقی نیز شهرستان اهر دچار آبگرفتگی شد که بر اثر آن یک خانواده سه نفره گرفتار سیل شدند و متاسفانه فرزند این خانواده جان خود را از دست داد.

از سوی دیگر سرهنگ یدالله جهانتاب رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران نیز گفت: در 24 ساعت گذشته بیش از 10 مورد ریزش سنگ در محور چالوس در کرج گزارش شد که این چالش باعث مصدومیت 20 نفر شد.

وی همچنین با بیان اینکه ریزش سنگ از صبح امروز جمعه شدیدتر شده است افزود: این حادثه به 30 خودرو خسارت مالی وارد کرد.

وی گفت: بر اساس پیام هشدار هواشناسی از صبح امروز ریزش سنگ در منطقه سیاه بیشه و هریجان این محور تشدید شده و احتمال می رود این روند تا عصر ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید