یک دستگاه اتوبوس حامل 255 کیلوگرم تریاک توسط پلیس در رودان توقیف شد


ساعت: 17:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889866

سردار جعفری قکات: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رودان یک دستگاه اتوبوس حامل 255 کیلوگرم تریاک شناسایی و توقیف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمزگان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با انجام کارهای اطلاعاتی در خصوص طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ ادامه می دهند. انتقال مواد مخدر توسط گروه اتوبوسرانی از استان سیستان و بلوچستان به استان هرمزگان اطلاع رسانی و موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران روز گذشته با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان ضمن کنترل تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت در نهایت خودروی مورد نظر را در محور رودان شناسایی و متوقف کردند. به بندرعباس در گذرگاه مرزی فاریاب.
سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو 255 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار زیرکانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: در این رابطه راننده 5 متهم دیگر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید