کشته شدن اشرار مسلح در هرمزگان / عملیات پلیس تویوتا حامل یک تن و 400 کیلوگرم مواد مخدر

ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783179

سردار جعفری از کشف یک تن و 400 کیلوگرم مواد مخدر و هلاکت دو تن از بزرگ ترین شرور مسلح در جنوب کشور در عملیات هماهنگ پلیس در شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سردار گلمرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: اقدام گسترده و شبانه روزی پلیس در استان ها و شهرستان جاسک در ماه های اخیر منجر به شناسایی یک باند حرفه ای مواد مخدر در کشور شده است.

وی افزود: بر اساس تحقیقات نامحسوس پلیسی، این افراد مجرب در آخرین ماموریت خود قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر از جنوب کشور و منطقه جاسک را داشتند.

8656b8d6 3b02 49aa a8bf 7f1f449d5c58 خبر خاکستری

جعفری با اشاره به هماهنگی کامل پلیس استان هرمزگان با دستگاه قضایی، تصریح کرد: با توجه به فعالیت تعدادی از اعضای این باند در شهرستان جاسک، تیم های عملیاتی پلیس به منطقه برکوه در مسیر «جاسک- محور لیرداف.

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی قاچاقچیان در آن محور به قاچاقچیان لندکروز خبر داد و گفت:

این افسر انتظامی گفت: تکاوران غیور و شجاع استان با موضع گیری مناسب و به کارگیری شگردهای عملیاتی مناسب، با آتش سنگین به سمت قاچاقچیان تیراندازی کردند که در نتیجه دو قاچاقچی که سه نفر از آنها مسلح بودند جان باختند. به همراه 194 فشنگ، 79 فشنگ سمینوف و تجهیزات مخابراتی و ماهواره ای کشف شد.

3f48a05c 0cdb 468c a349 013a4b37980d خبر خاکستری

جعفری گفت: در بازرسی از خودرو یک تن و 400 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و محموله های سنگین کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه تردد و سرکشی افراد شرور و سارقان مسلح را نخواهد داد و به شدت با آنها برخورد خواهد کرد. مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید