یک سال سرنوشت در فیلمبرداری در پیش داریم


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842528

مراسم قرعه کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک تسلیحات بادی با حضور دبیر فدراسیون در سالن آمفی تئاتر فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مراسم قرعه کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک اسلحه بادی با حضور مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی، صالحی رئیس سازمان لیگ و در محل برگزار شد. جمعی از نمایندگان تیم های حاضر در سالن آمفی تئاتر فدراسیون تیراندازی.

صالحی در ابتدای این مراسم به تشریح مسائلی از قبیل شرایط منزل، هزینه ها، اسناد، قراردادها و قوانین شرکت تیم ها در مسابقات پرداخت.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه قرعه کشی در 8 رده انجام شد، ادامه داد: 6 تیم تفنگ و تپانچه برای آقایان، 8 تیم تفنگ و تپانچه برای بانوان و 7 تیم تفنگ و تپانچه برای آقایان و تپانچه خواهیم داشت. وی ادامه داد: در دسته اول 16 تیم در تپانچه مردان، 11 تیم در تفنگ و 14 تیم در تپانچه بانوان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: مسابقات به صورت حضوری و فینال نیز در همین روز برگزار می شود و در پایان دو تیم از لیگ دسته اول به مرحله مقدماتی و دو تیم از لیگ برتر حذف خواهند شد. “

در این مراسم مهدی مبینی، دبیر فدراسیون تیراندازی ضمن تشکر از مسئولان و نمایندگان تیم های حاضر، گفت: امسال سال تعیین کننده ای برای کسب سهمیه المپیک داریم و زیرساخت ها و تولید نتایج لیگ فراهم خواهد شد. تأثیر عمده ای بر کسب سهمیه دارد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید