ما برنامه و تحلیل ویژه ای برای کشتی های سرنوشت داریم


ساعت: 18:52
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894812

تمرینات بدنی را در تمام مراحل تمرین رعایت کردیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برنامه و آنالیز ویژه ای برای کشتی سرنوشت ساز داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان دورسکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جریان تمرین شاگردانش در مجموعه آزادی گفت: امروز (21 شهریور) آخرین تمرین دو جلسه ای ما برگزار شد و از فردا (یکشنبه) وارد مرحله لوله کشی می شویم. ). سعی می کنیم اجساد را به خوبی ترمیم کنیم. آنچه در این تیم مشهود است شادی بچه هاست و سعی می کنیم تا روز مسابقه آن را حفظ کنیم.

وی درباره مسابقه شبیه سازی با Worlds در بلگراد که در چند روز اخیر برگزار شد، تاکید کرد: این یک تمرین فکری بود، با علم و تحقیق انجام دادیم، آزمون و خطا نبود. قبلاً ارزیابی شده و در مسابقات جهانی نروژ این برنامه را داشتیم. اینجا با شدت و حجم بیشتری این کار را انجام دادیم چون نسبت به مسابقات جهانی پارسال زمان بیشتری داشتیم و بدن بچه ها آمادگی بیشتری داشت. این برنامه ای بود که باید انجام می دادیم تا آنچه را که در دنیا با آن روبرو هستیم قبلاً تجربه کرده ایم. بچه ها شرایط خیلی خوبی دارند و ما از این تمرینات بسیار راضی هستیم. امیدوارم همه این تمرینات باعث شود در روز مسابقه بهترین عملکرد بچه ها را ببینیم و مردم را دوباره خوشحال کنیم.

وی درباره مبارزه شاگردانش با حریفان سنتی تاکید کرد: قطعا در بلگراد نبردهایی داریم که تنها نبرد تعیین کننده برای ماست. مثل حسن یزدانی-تیلور یا کامران-کاکس، ناخودی-جردن باروف ها در حال دعوا هستند، اما ما روی این موضوع تمرکز نکردیم. کشتی رکورددار است و باید روی دیگر حریفان هم فکر و تمرکز کنیم اما برای آنها هم برنامه و آنالیز ویژه داریم.

دراشکار ادامه داد: امروز بحث آمادگی جسمانی موضوع مهمی در دنیاست. همچنین در زمینه تمرینات و طراحی کمپ تمام کارهایی را که باید در آن منطقه انجام می دادیم انجام دادیم. در تمام مراحل اردو حتی با تست آمادگی جسمانی اصل تفاوت های فردی را رعایت کردیم و تمامی تمرینات برنامه ریزی شده بود. این بار یک متخصص تغذیه خوب که به ما در بحث مکمل ها کمک کرد علاوه بر تغذیه، قدم به قدم با بچه ها پیش رفت، انشاالله همه اینها در روز مسابقه به نتیجه برسد. 21 سپتامبر عازم بلگراد می شویم. ما 3 روز قبل از مسابقه آنجا هستیم تا بچه ها از نظر فیزیکی با محیط سازگار شوند.

سرمربی تیم ملی آزاد که با برنامه دایره طلایی صحبت کرد ضمن تشکر از صداوسیما و برنامه دایره طلایی برای حمایت از مبارزه گفت: این را از طرف بچه ها قول می دهم که تمام تلاش خود را برای سربلندی کشور و برافراشتن پرچم ایران انجام دهند. برای خوشحال کردن مردم او همچنین از مردم می خواهد که دعا و انرژی خوب خود را برای تیم ارسال کنند. امیدوارم به نتایج خوبی برسیم و خدا به ما کمک کند چون تیم سخت کار می کند و از این به بعد دست خداست که دعا کنیم خدا کمک کند بچه ها بهترین نتایج را کسب کنند.

درسکار در نهایت تاکید کرد: این بچهآنها کم توقع ترین ورزشکاران کشورمان هستند که علیرغم همه ناملایمات سخت برای سربلندی کشور تلاش می کنند. از فدراسیون کشتی هم تشکر می کنم که انواع امکانات را در اختیار تیم قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید