یک سورپرایز ویژه برای آموزش در مورد ارزشیابی معلمان

یک سورپرایز ویژه برای آموزش در مورد ارزشیابی معلمان

بررسی اعتراضات به ارزشیابی معلمان و فرهنگیان آغاز شد. سرپرست وزیر آموزش و پرورش از آغاز بررسی و رسیدگی به ایرادات در خصوص رتبه بندی معلمان و فرهنگیان خبر داد. جزئیات بررسی اعتراضات رتبه بندی معلمان و مربیان منتشر شد. وزیر موقت آموزش و پرورش در رابطه با روند راستی آزمایی اعتراضات ارزشیابی معلمان گفت: 75 هزار معلم به ارزشیابی خود اعتراض کرده اند و بررسی اعتراض آنها آغاز شده است. بقیه اعتراضات ارزشیابی معلمان تا پایان اردیبهشت بررسی می شود.

وزیر موقت آموزش و پرورش گفت: 75 هزار معلم به رتبه خود اعتراض کرده اند و رسیدگی به اعتراض آنها آغاز شده است.

رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست استانداران سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: 70 درصد معلمان از رتبه بندی رضایت داشتند و 30 درصد معلمان به رتبه بندی خود اعتراض داشتند. رتبه بندی

وزیر موقت آموزش و پرورش درباره روند بررسی اعتراضات ادامه داد: 75 هزار معلم به رتبه خود اعتراض کرده اند، بررسی اعتراضی آنها آغاز شده و بقیه اعتراضات تا پایان اردیبهشت بررسی و برای آنها پیامک ارسال می شود.

صحرای با اشاره به تاثیر 40 درصدی این آزمون ها در پذیرش دانشگاه ها، تصریح کرد: سوالات امتحانی با امنیت کامل طراحی و تحویل دانشجویان می شود. با توجه به بسته بودن درب حوزه های امتحانی ربع قبل از شروع آزمون، زمانی که سوالات به دست دانش آموزان می رسد، خودمان سوالات را منتشر می کنیم تا شکی در لو رفتن سوالات نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید