۴۴ سازمان آذربایجان شرقی اخطار عدم رعایت الزامات مصرف گرفتند

مدیرعامل شرکت گاز استان:

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارت بر مخارج ادارات و سازمان های کشوری در استان 44 اخطاریه عدم رعایت الزامات مصرف بهینه برای سازمان ها و ادارات دولتی صادر شده است. .

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی

نادر کمالی روز شنبه با اعلام این خبر گفت: این اخطارها در نتیجه چهار هزار و 401 رصد مصرف گاز توسط سازمان ها، ادارات، مراکز دولتی و اماکن عمومی صادر می شود و این نظارت تا 24 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

وی در خصوص ارزیابی میزان مصرف بهینه گاز در ادارات و سازمان ها افزود: مهمترین عنصر در این لیست ها رعایت دمای راحت 18 تا 21 درجه در فضای اداری و بازرسان شرکت در این خصوص به طور منظم و شبانه روزی است. ، همانطور که به ادارات و سازمان ها اطلاق می شود. موسسات دولتی و مراکز تجاری دمای محیط را بازرسی و کنترل خواهند کرد و از خاموش شدن موتورخانه ها پس از ساعت کاری اطمینان حاصل خواهند کرد.

کمالی گفت: امسال برنامه های ویژه ای در زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه و مطمئن گاز و همچنین آگاهی بخشی از طریق تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر و اقدام بر اساس نتایج تحلیلی طرح های تحقیقاتی در این زمینه اجرا شده است. مطالعات اجتماعی از مهمترین این رویکردها هستند.

مدیرعامل شرکت گاز خاطرنشان کرد: با توجه به ملی بودن شبکه انتقال گاز کشور و لزوم نظارت و کنترل مصرف، علاوه بر جریمه گاز مشترکین پرمصرف، با انشعاب غیرمجاز گاز نیز برخورد قانونی خواهد شد. .



آیا این خبر مفید بود؟