عدم رعایت الزامات اداری و اعتباری برخی شهرها توسط دولت قبل / کاهش هزینه های جاری در راستای اجرای طرح های عمرانی در کشور

ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802216

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه در دولت قبل تنها یک منطقه به نام این شهرستان نامگذاری شد، گفت: اما الزامات مورد نیاز مانند ادارات، تسهیلات و وام رعایت نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با صبح توس؛ وی گفت: مدت زیادی است که وقفه ای در اجرای طرح های عمرانی ایجاد نشده است و دولت سیزدهم در آستانه کاهش هزینه های جاری است تا بتوانیم اقدامات عمرانی را در کشور اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده به پروژه های توسعه و بحث راه های ارتباطی و زیرساخت ها توجه ویژه ای شده است، خاطرنشان کرد: بازدید از منطقه ترشیش دیروز و امروز انجام شد و کمبودها، نیازها، اولویت ها مطرح شد و این موارد بود. مسائل به سازمان برنامه – بودجه و سازمان های مختلف منتقل می شود.

نایب رئیس مجلس همچنین گفت: امیدواریم تلاش ویژه ای صورت گیرد و روز به روز رشد و توسعه منطقه به ویژه شهرستان کوچسرچ که شهری جوان است را رصد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه متأسفانه در دوره گذشته فقط یک منطقه شهر اعلام شده بود اما الزامات لازم از قبیل ادارات، دستگاه ها و ورودی ها و وام رعایت و شناسایی نشد، اذعان داشت: در سرخپوشان نیاز به کار جدی تری است. کوهستانی که با توجه به شرایط بحرانی کشور، کاستی های صورت گرفته در این مدت جبران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید