10 روز مرخصی برای زندانیان مسیحی

ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795182

رئیس قوه قضاییه با صدور بخشنامه ای به محکومان مسیحی 10 روز مرخصی اعطا کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی با صدور بخشنامه ای به دادگاه ها و دادسراهای سراسر کشور دستور مرخصی 10 روزه محکومان مسیحی را صادر کرد.

در بخشنامه رئیس قوه قضائیه خطاب به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور آمده است:

به مناسبت سال نو میلادی 2022 و میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و با توجه به آثار مثبت و سازنده حضور زندانیان در کنار خانواده و بر اساس ماده 197 مقررات سازمان زندانیان، کلیه مسیحیان محکوم به مرخصی می گیرند. .در زندان یا مرخصی غیر از جاسوسی، اقدام علیه امنیت کشور با بیش از پنج سال حبس، جرایم باندی و سازمان یافته، اخلال در نظام اقتصادی، سرقت مسلحانه، آدم ربایی و محکوم به انتقام و اعدام؟ ، 10 روز مرخصی داده می شود.

دادستان های سراسر کشور موظف به اجرای این دستورالعمل هستند و بر حسن اجرای آن نظارت خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، شب گذشته حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال نو میلادی را به تمامی مسیحیان جهان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

به نام خدا

عبادت برترین مظهر عدل و حقیقت و جمال افق نامتناهی است که پیامبران الهی از جمله حضرت عیسی (ع) همواره انسان را به آن دعوت کرده اند و فطرت خداجوی انسان در طول تاریخ به آن گرایش داشته است; اما متأسفانه امروز نیروهای مسلط جهان با ظلم و تبعیض و جنایات ظالمانه عدالت را به مسلخ اسراف خود برده و جوامع بشری را از پرتو درخشان عدالت و عدالت و صلح و سعادت که آرمان حضرت عیسی بن مریم است گرفته اند. پیامبران

وظیفه ماست که در سالروز ولادت با سعادت پیامبر اعظم (ص) و پیامبر اعظم (ص) در هر کجای دنیا که هستیم پرچم عدالت را در برابر حاکمان ستمگر به اهتزاز در آوریم تا دنیای امروز ما به آرمان های زیبای مردم نزدیک شود. پیامبران آسمانی

ولادت حضرت عیسی (ع) را به همه پیروان راستین تعالیم و مذاهب حضرت عیسی بن مریم (ع) در سراسر جهان به ویژه هموطنان عزیز مسیحی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان و همه یکتا پرستان عدالت خواه، صلح و سعادت آرزومندم.

شما را خیلی دوست دارم

رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید