10 زندانی غیر عمد توسط ورزشکاران زورخانه ای قزوین آزاد شدند

وی افزود: خدا را شکر حامد امینی امسال در رده بزرگسالان به عضویت تیم ملی ورزش موج سواری جمهوری اسلامی ایران درآمد و اخیراً در مسابقات مجازی در کره شرکت کرد. این ورزشکار در مسابقات 2022 و جام ملت های روسیه به دوبی می رود. “

رئیس هیئت ورزش های کشتی و زورخانه قزوین ادامه داد: در رشته کباده ابوالفضل ملامجیدی امسال موفق شد نایب قهرمان ایران شود ؛ ابوالفضل عسگری مدال برنز کشوری را از آن خود کرد و سیدامیر عباس حسینی نیز مدال برنز ملی را بر فرمان کسب کرد.

حضور 30 ​​ورزشکار جوان در ورزش زورخانه ای قزوین

هستبند گفت: “با وجود شرایط کرونری ، کلاس های آموزشی برگزار می شود و ورزشکاران تمرینات خود را مطابق پروتکل های بهداشتی انجام می دهند.” زورخانه شهید رجایی در حال حاضر با 30 خردسال و نوجوان کلاس های آموزشی را میزبانی می کند و کشتی گیران در ماه های آینده برای انجام مبارزه تن به تن به مسابقات کشتی می روند.

وی گفت: در سال 2009 تحت شرایط فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان توانستیم مجوز 17 مربی استان را اخذ کنیم و در حال حاضر 10 نفر از این مربیان در استان قزوین کار می کنند. همچنین یکی از داوران اهل شهر بوئین زهرا است.

این مقام مسئول گفت: شرایط و امکانات در زورخانه کشتی و ورزش به دلیل توجه مدیرکل ورزش و جوانان به این ورزش خوب است ، اما همچنان نیاز داریم که برای تامین امکانات و تجهیزات ورزشکاران ، نه مبلغی را به هیئت استان بریزیم ، غیر -ورزشکاران و نوجوانان ما کمبود تجهیزات داریم و با شرایط محدود به جلو حرکت می کنیم.

“ما دو شیفت ورزشی زورخانه ای و یک شیفت کشتی آموزش می دهیم و خوشبختانه بستری که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند در سراسر کشور و قزوین گسترش یافته است ، اما رسانه ها نیز باید به گسترش این فرهنگ کمک کنند تا ما بتوانیم.” جایگاه خوبی در مسابقات جهانی پیدا کنید.

10 زندانی غیر عمد آزاد شدند

وی افزود: معمولا اقشار ضعیف اقتصادی جامعه در این ورزش حضور دارند و با حداقل مشکلات مالی وارد زورخانه ورزش می شوند ، بنابراین جانبازان ما کمی از نظر مالی تحت فشار هستند ، اما به دلیل غریزه طبیعی آنها همیشه خوب هستند. “

زورخانه ، رئیس شورای کشتی و ورزش استان قزوین افزود: ورزشکاران کشتی و زورخانه ای همواره مسئول برگزاری مراسم گل اندازی بوده اند و ما بیشترین مبالغ را از این کمیته جمع آوری کرده ایم. این مراسم 100 میلیون تومان جمع آوری کرد و در اختیار ستاد دیه استان قرار گرفت.

ورزشکاران زورخانه ای که خسته بودند ، از شب تا صبح در طول دوره تاجگذاری خیابانها را عقیم می کردند و کمکهای مورد نیاز برای رسیدن به نیازمندان توسط ورزشکاران زورخانه ای انجام می شد. بسیاری از ورزشکاران ما خود به خود غذا تهیه می کردند و به صورت رایگان در اختیار نیازمندان به بیماری عروق کرونر قرار می دادند و همچنین حدود 3.5 تن آب گرم در اختیار بیمارستان ها و بیماران قرار دادیم.

در استان قزوین 120 ورزشکار حرفه ای فعالیت می کنند

وی گفت: “هیچ سازمان یا نهادی از این ورزشکاران حمایت نکرده است و در واقع برخی از ورزشکاران ما از مشکلات مالی در سنین بالا و بیماری رنج می برند. در این میان ، ما نتوانستیم به قدیمی های قزوین که وضعیت خوبی ندارند ، کمک کنیم.

مسئول شناسایی استعدادهای درخشان ورزشی زورخانه گفت: مسئول استعدادیابی هیئت که کارمند گروه تربیت بدنی است ، با توجه به شرایط افراد ، ورزشکاران را به ما معرفی می کند و همچنین قبل از تاج نیز وارد مدارس شدیم و دانش آموزان در این گونه ورزش ها ورزش را معرفی کردیم. روشی که امروزه بیش از 120 ورزشکار حرفه ای در روستاها داریم.

وی گفت: “زورخانه ها اکنون باز هستند و هفته ای یک بار به طور مرتب عقیم می شوند.” امیدوارم همه کسانی که معتقدند این ورزش ملی و مذهبی ما است ؛ دستان خود را فشار دهید تا ورزش به موقعیت اولیه خود بازگردد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید