115 شعبه اخذ رای در بیجار پیش‌بینی شده است

فرماندار بیجار:

فرماندار بیجار گفت: 115 شعبه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان

محمدحسین محبیان گفت: از این تعداد شعب رای گیری 73 شعبه سیار و 42 شعبه ثابت هستند که در مجموع 44 شعبه شهری و 71 شعبه روستایی است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در بیجار اندیشیده شده است، گفت: تمامی عوامل اجرایی برای برگزاری بهتر انتخابات شناسایی شده و دوره های آموزشی لازم را گذرانده اند و روحیه انتخاباتی خوبی در شهرستان حاکم است.

فرماندار بیجار در ادامه به اهمیت این دوره از انتخابات و مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: بی شک مشارکت در این دوره بسیار خوب خواهد بود و مردم شرایط را درک کرده و می دانند که دشمن بیش از هر زمان دیگری امید دارد. که مردم از ما می خواهند که پشت نظام و آرمان های نظام را خالی کنیم اما مردم ما مثل همیشه سربلند از این مصیبت بیرون خواهند آمد.

و افزود: از همه مردم خواهش می‌کنم فارغ از اینکه به چه کسی رای می‌دهند، ابتدا شرکت کنند و سپس سعی کنند در بخش‌ها تحقیق کنند و فرد مناسب را انتخاب کنند.

محبیان تصریح کرد: مردم باید افرادی را به مجلس بفرستند که بتوانند صدایشان باشند، حقوقشان را حفظ کنند، قول های صادقانه بدهند، تکلیف خود را بدانند و مردمی قانونمند باشند، ضمن اینکه همه نامزدهایی که به عرصه رقابت آمدند مورد تایید نظام باشند. واجد شرایط است، اما مشکل انتخاب بهترین فرد است.

وی تاکید کرد: از مردم نیز می خواهم در ساعات اولیه روز انتخابات رای دهند و آن را به پایان روز موکول نکنند تا ازدحام و ازدحام ایجاد نشود و نظم بخش ها را تضمین کنیم.



آیا این خبر مفید بود؟