۷۴۷ شعبه اخذ رای در قم تعیین شد

استاندار قم با اشاره به پیش بینی 747 شعبه صندوق دار در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در قم، گفت: از این تعداد 654 شعبه ثابت و 93 شعبه سیار هستند.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

عباس زکریان روز پنجشنبه در گفت و گو با اشاره به نهایی شدن تمهیدات لازم و آمادگی عوامل اجرایی، اظهار داشت: استان قم آمادگی برگزاری یک رویداد باشکوه را دارد. انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در 20 اسفند سال جاری در آمادگی کامل هستند.

زکریان تصریح کرد: 401 نفر در حوزه انتخابیه استان قم ثبت نام خود را نهایی کرده اند و پس از بررسی صلاحیت ها توسط هیات اجرایی، 274 نفر تایید صلاحیت، 106 نفر تایید صلاحیت نشده اند، 20 نفر احراز صلاحیت نشده اند و یک نفر در حال انصراف است. از انتخابات

استاندار ادامه داد: پس از بررسی صلاحیت ها توسط هیات اجرایی، هیات نظارت صلاحیت ها را بررسی کردند و از مجموع 401 متقاضی، 6 متقاضی انصراف و 228 نفر تایید شدند.

وی خاطرنشان کرد: 27 نفر از نامزدهای فاقد صلاحیت در استان قم در فهرست جدید شورای نگهبانی شورای رهبری تایید صلاحیت شدند و احتمال دارد این افراد در ماه جاری به 19 نفر افزایش پیدا کنند.

استاندار قم با اشاره به برگزاری انتخابات کاملا الکترونیکی در استان قم گفت: هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در قم انجام شده و مردم می توانند با در دست داشتن یکی از مدارک هویتی در صندوق رای دهند.



آیا این خبر مفید بود؟