130 صنعتگر در جشنواره انار کرج / البرز شرکت کردند. خوابگاه هنرمندان تهران! + فیلم

ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800216

رضا هادم الحسینی گفت: در بخش گذر هنری 130 هنرمند کرج در رشته های مختلف صنایع دستی، هنرهای مدرن و سنتی در جشنواره انار شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا هادم الحسینی مسئول بخش هنری جشنواره انار استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: معاونت فرهنگی و سازمان سیما و منظر در پارک ایران کوچک آغاز به کار کردند.

وی ادامه داد: در بخش پاساژهای هنری 130 هنرمند کرج در رشته های مختلف صنایع دستی، هنرهای مدرن و سنتی در جشنواره انار شرکت کرده اند.

این هنرمند افزود: با وجود اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان البرز، در سال های اخیر اتفاقات خوبی در البرز در زمینه صنایع دستی افتاده و در سطحی از رشد قرار داریم، اما هنوز جای کار وجود دارد. “

هادم الحسینی گفت: به عنوان یک سازمان مردم نهاد هنری وظیفه خود می دانم که بتوانم صنایع دستی استان و هنرمندان آن را متحد کنم تا بتوانند هنر خود را در شهر خود عرضه کنند.

وی ادامه داد: وجود اقوام مختلف در البرز به دستور ولی فقیه ایران کوچک ویژگی و پتانسیل خاصی به این استان بخشیده است.

این مسئول تاکید کرد: در صنایع دستی ایران کوچک با هنرهای مختلفی از اقوام مختلف در سراسر کشور و حتی دنیا مواجه هستم و چه خوب است که بتوانیم از این ظرفیت در استان البرز استفاده کرده و به نمایش بگذاریم.

خادم الحسینی با انتقاد از عملکرد مسئولان استانی افزود: در البرز افسر مشترکی در حمایت از هنرمندان داریم و بر خلاف آنها افسری داریم که در سال حمایت از تولید و برچیده شدن موانع ایجاد می کند که اینها را نام می برم. مردم به زودی “

وی با بیان اینکه البرز به خوابگاه هنرمندان تهران تبدیل شده است، گفت: یکی از دغدغه های من به عنوان یک هنرمند این است که بستری را فراهم کنم تا هنرمند هنر خود را در استان خود عرضه کند و در تمام مدت خدمتم بر این ایده پافشاری کنم. در زمینه هایی مانند صنایع دستی، تئاتر و سینما موفق بوده و به موفقیت دست یافته اند.

این مسئول ادامه داد: من یک نظام غیردولتی و جویای اجتماعی هستم. مدیر و مسئولی که از نظام و دولت حقوق می گیرد وظیفه شرعی دارد اما همکاری نمی کند. این موضوع مهمی است و باید به آن رسیدگی شود.»

هادم الحسینی در خاتمه گفت: اگر می خواهیم البرز خوابگاه هنرمندان تهرانی نباشد باید بستری را فراهم کنیم تا هنرمند در حین ایجاد زیرساخت ها برای ثروت و معیشت خود به تهران برود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید