وقتی وصیت یک سنگ تراش در کرج مجروحیت وی را دور زد / ماجرای بی مهری مسئولان به “محسن” و 67 صنعتگر البرزی

زمان: 15:17
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778616

داستان به سال 1988 برمی گردد ، زمانی که محسن در تصادف بازوی زیر پرس را گرفت و از ناحیه دست راست دچار معلولیت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکداستان به سال 1988 برمی گردد ، زمانی که محسن در یک تصادف ، بازویش زیر پرس باقی ماند و از ناحیه دست راست دچار آسیب شد.

دوازده سال از آن زمان می گذرد و امروز به لطف دوستش سنگ هایی با انگشتر می سازد تا به مردم زیبایی ببخشد، چیزی که دنیای جدیدی را به روی او گشود.

محسن هدبنده لو در گفت و گو با خبرنگار تیتریک می گوید؛ سنگی که شاید در نگاه اول زیبا نباشد ، می توانید با کنده کاری و قدردانی از آن با خلاقیت و هنر از آن لذت ببرید.

تلاش های این جوان آثار محسن و دوستش رضا را به نمایشگاه های مختلف رساند ، اگرچه مشتریان بنایی نیز شیفته ذوق و هنر او بودند.

با این حال ، او تصور نمی کرد که روزی وارد این عرصه شود و تا حدی پیش برود که حتی بتواند برای زندگی خود امرار معاش کند و برای خانواده خود تأمین کند.

این جوان خوش ذوق توانسته هنر خود را در کارگاه های مختلف ارائه دهد و امیدوار است که این هنر را به افراد دیگر نیز منتقل کنند.

محسن می گوید ؛ من انتظار دارم که حداقل کمی به من فضایی داده شود تا بتوانم یک کارگاه برگزار کنم و کارهایم را نشان دهم.

از مسئولین تقاضا دارم قشرهای مظلوم هنرمند را در نظر بگیرند. اگرچه 68 هنرمند و صنعتگر اهل البرز در زمینه برش سنگ های قیمتی ، نیمه قیمتی و مصنوعی فعالیت می کنند.

در خاتمه باید گفت؛ جامعه معلولان دارای هنرهای پنهانی هستند که می توانند با استفاده از آن هنر خود را به عموم مردم نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید