14 کشته در تصادف دلخراش در محور نیکشهر به چابهار.


ساعت: 16:31
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879981

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی جنوب سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

سرهنگ مصطفی کلزاده از برخورد دو دستگاه پژو 405 با یکدیگر در محور نیکشهر – چابهار و کشته شدن 14 نفر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، سرهنگ مصطفی کول زاده رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی جنوب سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این حادثه دلخراش گفت: شب گذشته حوالی ساعت 2320 پس از تماس فوریت های پلیسی با 110 برخورد شدید دو دستگاه خودروی پژو رخ داد. در کیلومتر 45 در محور “نیکشهر – چابهار” گشت پلیس راه جنوب به همراه تیم های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد دو دستگاه خودروی پژو 405 به صورت رخ به رخ با هم برخورد کرده اند که به دلیل شدت حادثه یک خودرو دچار حریق شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: متأسفانه در این حادثه دلخراش 11 سرنشین دو خودرو به سرعت جان باختند و 3 سرنشین دیگر نیز توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و به دلیل شدت جراحات وارده در مرکز درمانی جان باختند. جراحات آنها

سرهنگ کل زاده با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت این حادثه دلخراش تخلف از سمت چپ یکی از خودروهای 405 دو چرخ بوده است.

وی در پایان با اشاره به دو طرفه بودن بیشتر محورهای مواصلاتی استان از شهروندان خواست؛ هنگام تردد در این محورها با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه به خصوص در شب رانندگی کنید تا شاهد چنین حوادث ناگوار و دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید