150 طرح اشتغالزایی در رشت امسال در نظر گرفته شده است


ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834521

باهوش با تاکید بر راه اندازی دفتر فعال بنیاد برکت در رشت گفت: 150 پروژه با 100 میلیون تن تسهیلات در قالب (طرح سحاب) در سال جاری برای رشت پیش بینی شده و مقدمات این طرح در حال بررسی و پایش است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حسین باهوش فرماندار رشتار در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: از بنیاد برکت و بنیاد علوی انتظار می رود; فعالیت چشمگیر و تعامل بیشتر با دستگاه های اجرایی شهرستان رشتار داشته باشد و در دسترس عموم قرار گیرد.

حسین باهوش افزود: این نشست به منظور اطلاع از برنامه های بنیاد برکت در سال جاری و اینکه این بنیاد در چه حوزه هایی می تواند به شهرستان کمک کند و در سال 1401 چند روستای هدف وجود دارد، برگزار شد.

وی تاکید کرد: انتظار داریم بنیاد برکت ارتباط قوی تری با مسئولان و نهادها برای رفع مشکلات اشتغال در روستاهای شهرستان داشته باشد.

باهوس با بیان اینکه بنیاد برکت باید بیشتر در دسترس مردم باشد، اذعان داشت: یکی از راه های تحقق این امر این است که بنیاد برکت دفتری فعال در شهرستان داشته باشد تا متقاضیان بتوانند به این مکان مراجعه کنند و کارایی خود را افزایش دهند.

مجید گلی زاده رئیس بنیاد برکت شهرستان رشت در این نشست گفت: تنها حوزه فعالیت بنیاد برکت بحث اشتغال است. این موسسه از سال 1377 تاکنون 450 طرح اشتغالزایی در شهرستان رشتار راه اندازی کرده و 20 میلیارد تن برای این طرح ها اختصاص داده است.

گلی زاده گفت: 150 پروژه با تسهیلات 100 میلیون تومانی در قالب (طرح سحاب) امسال برای رشتار پیش بینی شده و مقدمات این طرح در حال بررسی و پایش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید