159 میلیارد تن تسهیلات تاج در لرستان پرداخت می شود

زمان: 11:20
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777035

آشتاب گفت: 159 میلیارد تن تسهیلات تاج به افراد ماهر در لرستان پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی آشتاب در گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: با شیوع تاج و مشاغل آسیب دیده و بسته ، پرداخت تجهیزات این مشاغل برای حفظ اشتغال در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سال گذشته 201 میلیارد تن مشاغل آسیب دیده تاج در اختیار استان قرار گرفت که 196 میلیارد و 600 میلیون تن آن تا کنون پرداخت شده و مابقی در حال پرداخت است.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به تمدید ثبت نام مشاغل دریافت تسهیلات ، گفت: ثبت نام دریافت این تسهیلات تا پایان آذرماه تمدید شده و بانک ها موظف به پرداخت هزینه هستند. این امکانات تا پایان دسامبر فوریه نرخ دو سال تنفس و 22 ماه است.

آشتاب خاطرنشان کرد: 12 تا 16 میلیون تن تسهیلات برای مشاغل آسیب دیده در طول تاج در نظر گرفته شد که شامل رده های مختلف مانند رستوران ، گردشگری ، آشپزی ، باشگاه های ورزشی ، گل و گیاه ، گلخانه ها ، دفاتر خدمات مسافرتی و حمل و نقل بود.

وی گفت: برای امسال 159 میلیارد تن اعتبار در نظر گرفته شده است و این میزان اعتبار در حال حاضر در بانک ها است و مردم می توانند پس از ثبت نام و طی مراحل لازم تسهیلات را دریافت کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید