17 گروه جهادی به مناطق فقیرنشین بروجرد اعزام شدند


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912450

حسنوند گفت: 17 گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج به مناطق محروم شهرستان بروجرد اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، سرهنگ احمد حسنوند امروز در همایش جهادگران فاطمی که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته بسیج 17 گروه جهادی در مناطق مختلف به مدت 10 نفر به مناطق محروم بروجرد اعزام می شوند. روز و خدمات مختلف ارائه خواهد شد

وی افزود: مردم ایران بسیج را دوست دارند و دشمن نگران محبوبیت بسیج در بین ملت است و این در حالی است که روز به روز بر عزت و عظمت بسیج افزوده می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: بسیج امروز نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها الگوی موفقی است و با الگوگیری از بسیج توانستند با توطئه های دشمن مقابله کنند.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: زمین بدون عبدصالح تاریک و بایر است و خداوند فلسفه خلقت را به گونه ای قرار داده که عبد صالح در زمین باشد. .

وی تصریح کرد: امام (ره) هر حرفی را با این فکر می گفت که این فلسفه اسلامی است و فتح انقلاب تربیت نیروهای مخلص است.

نماینده مردم بروجرد در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا از حضور بسیج هراس دارد و روایت دروغی که می دهند به خاطر شنیده هایشان از بسیج است، هزینه های زیادی برای مبارزه خرج کرده اند. این مکتب و این مایه خشم دشمن است.

وی گفت: آمریکا تلاش مذبوحانه ای می کند زیرا می بیند ایران که بیش از 40 سال است با آن دشمنی کرده است، حتی یک قدم هم عقب نشینی نکرده و کشوری که در زمان جنگ تحریم کرده بود، اکنون در توسعه موشکی خود سرآمد است.

گودرزی گفت: ایران در عرصه های مختلف به تفکر بسیجی حرفی برای گفتن دارد و وظیفه بسیجی نشان دادن روایت درست است.

وی با بیان اینکه شتاب تحولات بالاست و سیستم هوشمند در حال کار است، تصریح کرد: بسیج همیشه در شرایط سخت میدانی بوده است و اگر بسیجی نباشد بعد از آن امنیت و پیشرفتی نداریم و در این راستا جهادی هستیم. تفکر یکی از اهداف بسیج است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید