اعزام 60 گروه جهادی به مناطق فقیرنشین گچساران


ساعت: 17:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912452

فرمانده ناحیه گچساران گفت: 60 گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج برای خدمت رسانی به نیازمندان به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته شهرستان اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، سرهنگ امیر حمزه محقق زاده یکشنبه 8 آبان ماه در حاشیه مراسم افتتاحیه هیئت جهادگران فاطمی (2) گچساران در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه ها در بخشهای مختلف از جمله بهداشت، ساختمان، درمان و آموزش به مناطق فقیرنشین شهرستان جهت کاهش محرومیت و ارائه خدمات اعزام شدند.

وی گفت: در این رزمایش بیش از 300 نفر از بسیجیان و اقشار مختلف به مدت 10 روز فعالیت خواهند داشت.

محقق زاده تصریح کرد: در این رزمایش 2 تیم پزشکی نیز به همراه دارو به مناطق کم برخوردار و توسعه نیافته اعزام و به روستاهای محروم و برخی مناطق شهری این شهرستان خدمات درمانی رایگان ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: امروز گروه های جهادی در بخش های مختلف تولیدی مداخله کرده و موانع تولید، ایجاد اشتغال، کمک به کاهش آسیب های اجتماعی، اجرای طرح های محرومیت زدایی، کمک به تسهیل ازدواج جوانان، ساخت و نوسازی مسکن نیازمندان، اجرای آب. و پروژه های مربوط به کشاورزی، کمپین کمک های مذهبی، ویزیت ها و خدمات پزشکی رایگان همگی نقش دارند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: بسیج در گام دوم انقلاب میدان دار در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و جهادگران بسیجی نقش سفیران خدمت به اقشار مختلف مردم را ایفا می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: همچنین بیش از 400 بسته معیشتی شامل برنج، گوشت قرمز و … به ارزش 2 میلیارد ریال در قالب این آموزش بین نیروهای امنیتی و خدماتی شهرداری مراکز درمانی گچساران توزیع می شود. .


fe046dad 305c 4645 b9ac 09911795f12b خبر خاکستری

محقق زاده بیان کرد: 13 میلیارد و 495 میلیون ریال بسته معیشتی، آموزشی و درمانی از سوی سپاه ناحیه گچساران در بین مناطق کم برخوردار و کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: این کالاها شامل 1200 بسته معیشتی شامل مواد غذایی و 250 بسته لوازم التحریر است.

محقق زاده تصریح کرد: جهادگران بسیجی با اتکا به نیروی ایمان و عزم راسخ خالصانه برای آبادانی ایران قدرتمند و مقتدر تلاش می کنند.

محقق زاده افزود: در 2 ماه گذشته شاهد تحرکاتی در برخی نقاط کشور بوده ایم که بر اثر آن خون برخی از بسیحیان و مدافعان امنیت و میهن بر زمین ریخته شده است.

وی با اشاره به اینکه از 8 تا 5 آذر ماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است، گفت: بیش از 66 ویژه برنامه هفته بسیج در حوزه های مختلف در این شهرستان برگزار می شود.

شهرستان 156 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید