2 شکار نهایی، 3 توافق ضمنی / زمین آبی در اطراف باشگاه قرمز؛ اسماعیلی فر تردید کرد


ساعت: 21:19
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843686

ظاهرا برخی جریانات پیرامون باشگاه پرسپولیس شرایط نقل و انتقالات این باشگاه را پیچیده کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرسپولیس پس از ناکامی در لیگ برتر خیلی زود به فصل نقل و انتقالات پیوست.

کسانی که در این فصل در بسیاری از پست های کلیدی دچار مشکل شده اند ابتدا علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق تیم ملی را به خدمت گرفتند و سپس مرتضی پورعلی گنجی، مدافع لژیونر تیم ملی را روی میز قرارداد گذاشتند تا فصل نقل و انتقالات طوفانی آغاز شود. دوستت دارم.

صحبت هایی مبنی بر خرید 3 ستاره سپاهان مطرح شد و گفته شد سروش رفیعی، سجاد شهبازاده و دانیال اسماعیلی فر 3 بازیکن سپاهان در رادار سرخ پوشان قرار گرفتند و مذاکرات اولیه با آنها به نتیجه رسید.

حتی شنیده ها حاکی از آن است که با این 3 ستاره زرد توافقات نهایی صورت گرفته و قرارداد آنها به زودی امضا خواهد شد.

با این حال به نظر می رسد برخی جریانات پیرامون باشگاه فعالیت هایی داشته اند که منجر به عدم جذب این سه ستاره به خصوص سجاد شهبازاده و دانیال اسماعیلی فر شده است.

در همین راستا آخرین خبر در حالی اعلام شد که برخی اخبار مبنی بر توافق باشگاه پرسپولیس با دانیال اسماعیلی فر در فضای مجازی منتشر شده و از این بازیکن استقبال می شود اما امروز باشگاه پرسپولیس هیچ گونه فعالیت نقل و انتقالاتی انجام نداده و توافق جدیدی با بازیکنان گل محمدی صورت نگرفته است. انجام نشده است.

پیش از این دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و سجاد شهبازاده در تماس تلفنی با یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس ابراز علاقه کرده بودند اما حکایت هایی در حمایت از رامین رضاییان و برخی پیام های منفی به صفحه شخصی اسماعیلی فر باعث شد تا این بازیکن بی باشگاهی نکند. امروز وقتی در اینستاگرامش مطلبی گذاشت.

در واقع دوگانگی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی دانیال اسماعیلی فر را مجبور به ترک این تیم فعلا کرده است.

باشگاه پرسپولیس فصل گذشته هنوز به صورت رسمی با این سه بازیکن سپاهان مذاکره نکرده است.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس امروز نیز با صدور بیانیه ای از هواداران خواست از جنجال و درگیری و ایجاد تنش پرهیز کنند و اجازه دهند باشگاه و کادر فنی در فصل نقل و انتقالات با آرامش برنامه های خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید