2 گزینه خارجی مهدی تاج برای نیمکت ایران

2 گزینه خارجی مهدی تاج برای نیمکت ایران

خداداد افشاریان و میرشاد مجدی دو تن از اعضای هیات مدیره در این باره گفت و گو کردند. میرشاد مجدی گفت: اعلام نام سرمربی تیم ملی بر عهده رئیس فدراسیون فوتبال است و اعضای هیات رئیسه تصمیم می گیرند و در مورد سرمربی تیم ملی بحثی در این خصوص مطرح نشده است. جلسه قبلی هیات مدیره

خداداد افشاریان یکی دیگر از اعضای هیات مدیره در پاسخ به این سوال که آیا اکثر اعضای هیات مدیره با کارلوس کی روش موافق هستند؟ وی گفت: در جلسه هیئت مدیره هیچ بحثی در این خصوص صورت نگرفت.

واقعیت این است که دو نفر از اعضای هیات مدیره به آن اشاره کردند و حتی دبیرکل هم در زمان اعلام دستور جلسه اصلا به انتخاب سرمربی تیم ملی اشاره ای نکرد.

البته در جلسه بعدی مهدی تاج نام سرمربی تیم ملی را به اعضای هیئت مدیره معرفی خواهد کرد. اخبار دریافتی از کریدور فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که؛ مهدی تاج علاوه بر پیشنهاد نام کارلوس کی روش، نام یک مربی خارجی دیگر را نیز مطرح خواهد کرد تا اعضای هیات مدیره به یکی از این دو مربی رای دهند. به نظر می رسد مهدی تاج متوجه شده است که برخی از اعضای هیات مدیره با کارلوس کی روش مخالف هستند و از سوی دیگر با اعلام دو گزینه دیگر بهانه ای برای عدم انتخاب سرمربی تیم ملی وجود ندارد.

هنوز نام دومین مربی خارجی مشخص نشده است. برخی می گویند سرمربی دوم، هروه رنار فرانسوی است که در جام جهانی تیم ملی عربستان را هدایت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید