انتخاب مهدی تاج چیست؟ یک گزینه بیشترین رای را به خود اختصاص داد

انتخاب مهدی تاج چیست؟  یک گزینه بیشترین رای را به خود اختصاص داد

ظاهرا انتخاب سرمربی تیم ملی به چالش بزرگی برای فدراسیون فوتبال تبدیل شده است و در حالی که چند روز پیش تاریخ برگزاری اولین تمرین تیم ملی پس از جام جهانی اعلام شد، هنوز خبری از آن نیست. خبر تعویض کارلوس کی روش روی نیمکت ایران.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با توجه به مشکلات مالی این فدراسیون و بدهی ویلموتس و برای تکرار نشدن اشتباهات انتخاب سرمربی بلژیکی، علاوه بر گزینه های خارجی، داخلی را نیز مد نظر قرار داده است. گزینه های هدایت تیم ملی

در همین زمینه (مهدی تارتار – حسین فرکی – امیر کلانویی – فرهاد مجیدی و جواد نکونام) اسامی گزینه های ایرانی مد نظر فدراسیون منتشر شد و سایت خبر ورزشی نیز از مردم خواست تا گزینه ایرانی مورد نظر خود را برای هدایت انتخاب کنند. انتخاب تیم ملی فوتبال ایران

سایت خبری ورزش با این سوال: (به نظر شما کدام گزینه اعلام فدراسیون فوتبال مناسب تیم ملی است؟) نظرسنجی انجام داد و گزینه هیچ را به گزینه ها اضافه کرد.

اما تاکنون 80 هزار و 440 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند که از مجموع آرای شرکت کنندگان، گزینه (هیچ کدام با 46.7 درصد) بیشترین رای را از مردم و گزینه ها (امیر کلانویی با 19.9 درصد)، (فرهاد مجیدی با 16.6 درصد) را به خود اختصاص داده است. درصد، (جواد نکونام با 7.8 درصد)، (مهدی تارتار با 5.1 درصد) و (حسین فرکی با 3.9 درصد) به ترتیب بیشترین آرای تماشاگران را برای هدایت تیم ملی فوتبال به خود اختصاص دادند.

با توجه به آرای به دست آمده از این نظرسنجی می توان گفت که اهالی ورزش پرطرفدار فوتبال اعتقاد چندانی به نسخه ایرانی نیمکت نشینی تیم ملی ندارند و اگر گزینه هیچکدام را در نظر بگیریم، امیر گالنووی در نظر گرفته می شود. نسخه ایرانی مناسب تری نسبت به گزینه های دیگر اما نکته مهم اینجاست که سرمربی گل گهر امروز با انتشار پیامی در فضای مجازی رسما از نیمکت نشینی تیم ملی خودداری کرد.

پس باید منتظر ماند و دید تا زمانی که فدراسیون فوتبال برنامه ای برای نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در نظر خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید