2 گزینه رایگان و نهایی یحیی گل محمدی برای خرید نقل و انتقالات

2 گزینه رایگان و نهایی یحیی گل محمدی برای خرید نقل و انتقالات

پرسپولیس در هر صورت نقل و انتقالات زمستانی فصل 1400 را پشت سر گذاشت و با جذب رامین رضایان و احمد گوهری توانست مشکلات خود را در خط دفاعی و درون دروازه حل کند. اما این تیم که تنها مهدی عبدی را به عنوان مهاجم آماده در اختیار دارد و افرادی مانند پاکدل و مهدی هانی نیز گزینه های نیمکت نشینی هستند، همچنان به یک مهاجم نیاز دارد و در روزهایی که دوران نقل و انتقالات فوتبال ایران به پایان رسیده، به دنبال مهاجمی موثر هستند. رایگان است و در این راستا گام برداشته است. او نگاهی تازه به این تلاش ها انداخت و باید دید پرسپولیس در طول لیگ می تواند مشکلات فنی خود را در خط حمله حل کند یا خیر.

اصرار یحیی برای جذب یک مهاجم مدرن

با اینکه یحیی گل محمدی روی انتخاب بازیکن خارجی حساسیت خاصی داشت اما با تماشای فیلم عملکرد این بازیکن فکر نمی کرد که جذب این بازیکن به سود تیمش باشد، اما متوجه شدیم که از اروپایی ها بسیار راضی بوده است. عملکرد مهاجم و از پرسپولیس خواست تا حضور پیدا کند. این بازیکن را در اختیار تیمش قرار دهید. ظاهرا باشگاه پرسپولیس به درخواست گل محمدی با مدیر برنامه های این بازیکن وارد مذاکره شده است اما این مهاجم تاکنون پاسخ مثبتی به پیشنهاد بازیکنان پرسپولیس نداده است. این بازیکن گفت که نمی خواهد فوتبال ایران بازی کند و نمی خواهد به آن کشور سفر کند. اما شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس برای ممانعت از مذاکره سایر تیم ها با این بازیکن، از اعلام ملیت این بازیکن خودداری کرده و در تلاش است تا برای حضور در پرسپولیس نظر مثبتی نسبت به این بازیکن داشته باشد. هنوز مشخص نیست این خارجی که گفته می شود عملکرد بسیار خوبی دارد به پوشیدن پیراهن قرمز پرسپولیس راضی می شود یا خیر.

کوچانژاد بار دیگر به گزینه قرمزها تبدیل شده است

این روزها اطرافیان یحیی گل محمدی پیشنهاد جذب رضا کوچانژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران را مطرح می کنند. بازیکن بی رحمی که در فوتبال هلند و تیم زوله خوش درخشید و البته این روزها به وضوح از زمین فوتبال دور شده است. ابتدا اعلام شد که او از فوتبال خداحافظی کرده است اما خودش تاکید کرد که دوست دارد در لیگ ایران از فوتبال خداحافظی کند و به این ترتیب نبض را برای تیم های ایرانی فرستاد. این اولین بار نیست که این سوال در مورد قرمزپوش شدن قوچان نژاد مطرح می شود و البته این بازیکن همیشه به این پیشنهاد واکنش جدی نشان نداده است. حالا دوباره این سوال برای قرمزپوش شدن قوچان نژاد مطرح شده و البته شنیده ایم که یحیی گل محمدی درخواست گزارش دقیقی از آمادگی این بازیکن کرده است. وی پیش از این به دقت به بررسی آمادگی جسمانی رامین رضاییان که مدتی در بیرون از زمین حضور داشت، پرداخت و زمانی که متوجه شد او در فرم حاضر است، شخصا پیگیر موضوع جذب این بازیکن برای رسیدن به نتیجه مطلوب شد. حالا می شنویم که او شرایط آماده سازی بازیکن را دنبال می کند و در این زمینه تحقیقاتی انجام داده است. لازم به ذکر است در صورت آمادگی مهاجم سابق گلزن تیم ملی، این بازیکن برای حضور در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس تمایل نشان می دهد. گفتنی است همسر کوچانژاد در گذشته هیچ علاقه ای به بازگشت و اقامت در ایران نشان نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید