20 هزار پرونده کیفری برای واحدهای تولیدی و توزیعی تشکیل شده است


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812071

یک کارمند گفت: دی ماه امسال برای 20 هزار واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی به دلیل تخلفات صنفی پرونده کیفری تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کسری سهرابلو معاون بازرسی و تعزیرات ویژه سازمان دفاع به تشریح اقدامات سازمان های صامت استان برای بازرسی از بازار کالا در دی ماه امسال پرداخت و گفت: لزوم مقابله با اغتشاشات اقتصادی، بازرسی مستمر با بازرسی. و تیم های نظارتی در ادارات صمت استان ها و در این مدت 257 هزار و 658 مورد بازرسی در قالب طرح های نظارتی مختلف با حضور بازرسان سازمان های صمت استان و سایر دستگاه های ذی صلاح.

معاون بازرسی های ویژه و تعزیرات سازمان دفاع افزود: بازرسی های انجام شده در دی ماه امسال منجر به تشکیل 20 هزار و 575 پرونده متخلف از یگان ها و ارسال به شعب نهادهای کیفری دولتی شد.

وی هدف از اجرای این طرح های نظارتی را بررسی قیمت کالاها در زنجیره تامین و توزیع، جلوگیری از ذخیره سازی کالاها و اقلام اساسی و نظارت بر عملکرد فعالان بازار اقتصادی دانست و گفت: کالاهای اساسی و استراتژیک از جمله محصولات پروتئینی مانند گوشت قرمز و مرغ، لبنیات، شکر، روغن نباتی و غیره. و E.

سهرابلو همچنین از تقویت و تسریع نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: با تعامل و همکاری خوب دستگاه های مرتبط و تلاش جدی بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت روستایی، پیش بینی های لازم برای تقویت نظارت ها انجام شد. و جلوگیری از افزایش قیمت‌های غیرقانونی و غیرقانونی در بازار تعیین شده و مطابق با توالی نوروز و ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی ویژه‌ای با محوریت معرفی قیمت‌های تولیدکننده و نظارت بر بازار کالاهای مصرفی در این دو مورد تدوین و تنظیم شده است. به سازمان های خاموش استان ها ابلاغ شد.

انتهای پیام/
منبع: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

دیدگاهتان را بنویسید