فرصت سرمایه گذاری برای تمامی واحدهای تولیدی فراهم شده است

محمدمهدی علایی استاندار قزوین نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تولید و حمایت از واحدهای تولیدی گفت: برای حل مشکلات این واحدها نیازمند تصمیم گیری های مناسب، واقع بینانه و به دور از شعار هستیم.

وی افزود: دستگاه های اجرایی موظف به استفاده از ظرفیت های ارائه شده در حوزه قانون هستند و سرمایه گذاران نیز باید ملاحظات قانونی را رعایت کنند.

استاندار قزوین درباره مشکلات شرکت ویتانا در این جلسه گفت: این شرکت برای واگذاری زمین های طرح توسعه مهلت می خواهد که برای اینکه قرارداد فسخ نشود باید عمرانی را مدنظر قرار دهیم.

وی با تاکید بر ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی دارای ظرفیت سرمایه گذاری، گفت: برای حل مشکل ویتان باید راهکارهای قانونی از سوی مراجع ذیربط از جمله املاک صنعتی اندیشیده شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: در صورت تصمیم برای حمایت از توسعه واحدهای تولیدی، سرمایه گذار بر اساس احداث یا بهره برداری از کارخانه در اراضی تعیین شده ضمانت نامه دریافت می کند و ظرف مدت یک هفته اقدامات لازم انجام می شود، در غیر این صورت اگر اراضی واگذار شده واگذار می شود.

گفتنی است در این کارگروه مدیران شرکت ویتانا به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار فرصتی برای احداث فازهای توسعه این واحد تولیدی در کاسپین وان شدند.

در این نشست صادرات ماهیانه یک هزار تن محصول ویتان به 12 کشور و ایجاد اشتغال برای دو هزار نفر بر اساس برنامه های توسعه ای ذکر شد.

لازم به ذکر است در این جلسه مشکلات شرکت های سروش طراوت طبیعت، تولیدکنندگان فولاد مانیان و شرکت های پالایش نفت خام سامان مورد بررسی قرار گرفت.

استان قزوین دارای امکانات صنعتی و تولیدی قابل توجهی است که برخی از آنها در شهرهای صنعتی قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید