سارگس زیرساخت های خوبی برای سرمایه گذاری در منطقه فراهم کرده است


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881355

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت خراسان رضوی:

امیدبخش در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان سرخس گفت: سرخس زیرساخت های خوبی را برای سرمایه گذاری در منطقه فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، علی امیدبخش معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان سمت خراسان رضوی از منطقه ویژه اقتصادی و تأسیسات شهرستان سرخس بازدید کرد.

وی در جلسه ای ضمن بررسی مسائل و مشکلات زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی سرحس ضمن آشنایی با فرصت ها و ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی سرحس تصمیمات و تصمیمات عملیاتی و اجرایی لازم در توسعه و تسریع منطقه اتخاذ شد. رفع مشکلات واحدهای اقتصادی مستقر در این منطقه.

در این جلسه محمد امینی فر معاون اداری و پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی سرحس به تشریح اهداف، برنامه ها و چشم انداز منطقه پرداخت و گزارش کاملی از وضعیت واحدهای تولیدی ارائه کرد و خواستار واگذاری مجوز برخی واحدها شد. به سیستم این منطقه

علی امیدبخش، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت خراسان رضوی نیز در این جلسه با تاکید بر افزایش تولید، اشتغال پایدار، نگهداری و تقویت واحدهای فعال و افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی در شهرستان سرحس، گفت: افزایش تولید، اشتغال پایدار، حفظ و تقویت واحدهای فعال و افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی در شهرستان سرحس است. با اجرای برنامه ریزی عملیاتی و پیگیری با مدیران داخلی، واحدها باید صنایع راکد و نیمه تعطیل منطقه ویژه اقتصادی و خارج از منطقه سرحس با بهره مندی از دانش روز و سرمایه گذاری های لازم و با تامین سرمایه در گردش

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری صمت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهرستان سرحس زیرساخت خوبی برای سرمایه گذاری در منطقه فراهم کرده است.

در ادامه و با توجه به بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید و رفع مشکلات مربوطه، تصمیماتی از سوی مدیریت شهری صمت اتخاذ شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری صمت خراسان رضوی در پایان از واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سرحس مانند کارخانه کاشی ابریشم تندیس، تولیدی پوشاک، کارخانه مروارید هرات، پترو پاسارگاد و پارس برلیان بازدید و از نزدیک در مورد خواسته های آنها گفتگو کرد. نیازها و مشکلات وی همچنین از روند بهره برداری این واحدها خبر داد و دستور پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی را به رئیس اداره ایمنی شهرستان سرحس داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید