3 گزینه جذاب برای نیمکت تیم ملی ایران

در همین راستا شایعاتی مبنی بر حضور یواخیم لو آلمانی نیز در میان گزینه ها و حضور در ترکیب تیم ملی ایران به گوش می رسد. لوو گزینه سختی برای تیم ملی است و از زمانی که از تیم ملی آلمان حذف شد، بدون تیم بوده است. با این حال گزینه جذابی برای بازسازی تیم ملی ایران است.

یادتان باشد او 63 سال سن دارد اما بعید است تیم ملی ایران بتواند سرمربی موفق و سابق تیم آلمان را وسوسه کند.

گزینه دوم کلودیو رانیری 72 ساله است. سرمربی ایتالیایی آخرین بار سرمربی واتفورد بود و حالا بدون تیم است. او با لسترسیتی شاید بزرگترین شگفتی تاریخ لیگ برتر انگلیس را رقم زد و قهرمان شد، اما سن این گزینه احتمالا قلم قرمزی بر نام او خواهد کشید!

سومین فردی که شایعه معرفی او به فدراسیون فوتبال شنیده می شود ولادیمیر پتکوویچ است.

سرمربی بوسنیایی سابق تیم ملی سوئیس با این تیم نتایج خوبی کسب کرد و توانست به عنوان یکی از تیم های شگفتی ساز با سوئیس در یورو 2020 ظاهر شود و سپس هدایت بوردو فرانسه را برعهده گرفت و این تیم را ترک کرد تا حالا بدون تیم بماند.

قیمت او مشخصاً مناسب‌تر از سایر گزینه‌ها است، اما گفته می‌شود اتحادیه فوتبال ایران هنوز به جمع‌بندی لازم نرسیده است و با توجه به سابقه مارک ویلموتس، مهدی تاج، رئیس باتجربه‌تر اتحادیه فوتبال، به گزینه‌های مختلف پیشنهادی فکر می‌کند.

با این حال رئیس فدراسیون فوتبال پیش از این به اعلام آمادگی چند نامزد سرشناس برای قبول هدایت تیم ملی کشورمان اشاره کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید