3 رویداد کبدی جهان در ایران برگزار می شود / در لیگ هند 16 لژیونر داریم

ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1922793

ارومیه میزبان مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان است

رئیس فدراسیون کبدی گفت: ارومیه میزبان مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، چهارمین جلسه شورای ورزش استان با محوریت انعقاد تفاهم نامه دو جانبه استاندار آذربایجان غربی و رئیس فدراسیون کبدی برای هماهنگی همکاری و تعامل کمیسیون های ستادی مسابقات کبدی جوانان جهان.

عباس اُرسجی رئیس فدراسیون کبدی گفت: مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان اسفندماه سال جاری به میزبانی ارومیه برگزار می شود. تا به امروز 17 کشور از جمله هند، اندونزی، نپال، تایلند، ترکمنستان، مالزی، کره جنوبی، پاکستان، بنگلادش، تایوان، کنیا، اوگاندا، آلمان، سوریه، فلسطین و عراق و احتمالاً استونی، جمهوری آذربایجان غربی، لبنان ، اعلام آمادگی کرده اند و افغانستان نیز باید به این کشورها اضافه شود.

رئیس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: 3 رویداد مهم دیگر نیز در حاشیه این مسابقات برگزار می شود که مجمع انتخاباتی کنفدراسیون کبدی آسیا، مجمع عمومی فدراسیون جهانی کبدی و همچنین رونمایی از لوگوی جدید خواهد بود. فدراسیون بین المللی کبد

وی با قدردانی از نظر ویژه استاندار آذربایجان غربی در خصوص میزبانی این مسابقات و همکاری همه جانبه استان گفت: هم سرمربی و هم سرپرست تیم کبدی جوانان کشورمان از این استان هستند و از 12 نفر 4 نفر اعضای تیم ملی از این استان بودند وارد تیم ملی جوانان شوید.

وی گفت: 27 استان کشور در حوزه کبد فعال هستند که از این تعداد 15 استان بسیار فعال هستند و آذربایجان غربی یکی از استان های فعال در این زمینه است. امیدواریم با همت مسئولان استانی به ویژه استاندار آذربایجان غربی تعداد زیادی از جوانان کبدی دنیا را داشته باشیم.

اورسجی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 27 استان کشور در این رشته فعال هستند که از این تعداد 15 استان فعالتر و سهم بیشتری در تیم ملی دارند و استان آذربایجان عربی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس فدراسیون کبدی درباره پیشرفت کبدی کشورمان گفت: در حال حاضر هند 100 میلیون ورزشکار به عنوان نیروی اصلی در این رشته دارد و در همین ارتباط لیگ حرفه ای این کشور نیز برگزار می شود و ورزشکاران کشورمان 16 لژیونر در این رشته دارند. لیگ هند

وی با اشاره به برگزاری 5 مقام بین المللی در تمرینات کبدی گفت: نایب رئیس فدراسیون جهانی و سرپرست کنفدراسیون آسیا را داریم و سابقه میزبانی مسابقات مختلف بین المللی و جهانی را داریم و در مورد کبدی حرف های زیادی برای گفتن داریم. آموزش.

دیدگاهتان را بنویسید