3 قایق حامل احشام قاچاق در خلیج فارس توقیف شد / 6 قاچاقچی دستگیر شدند


ساعت: 14:42
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880825

گهرانی از دستگیری 3 قایق حامل حیوانات زنده قاچاق در آب های جزیره قشم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی گرهامی رئیس قاضی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: با دستور دادستان و انقلاب ناحیه قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران نیروی دریایی ارتش موفق به شناسایی و دستگیری شدند. 3 کشتی حامل محموله دام قاچاق.

مجتبی گرهیمانی با بیان اینکه این محموله های قاچاق شامل 97 راس دام به ارزش تقریبی 9.7 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: در این عملیات 6 قاچاقچی نیز دستگیر و با صدور قرار کیفری بازداشت شدند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این محموله های دام زنده را با قایق های موتوری به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی و اقدامات ضربتی ماموران دریایی از این محموله های ارزشمند جلوگیری شد. از صادرات دام به خارج از مرزهای کشور و خسارات وارده.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تاکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد لطمات جبران ناپذیری به اقتصاد و تولید ملی کشور وارد می کند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی هیچگاه در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کوتاهی نخواهد کرد. و به همین منظور با تمام توان و بدون سازش با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید