توقیف 3 قایق قاچاق دام در آب های قشم/ دستگیری 7 قاچاقچی


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888531

گهرانی از دستگیری سه قایق حامل حیوانات زنده قاچاق در آب های جزیره قشم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی گرهمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار هرمز در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: بنا به دستور دادستان کل و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرا در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران نیروی دریایی ارتش موفق شدند سه فروند کشتی حامل محموله احشام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

قرنی با بیان اینکه این محموله های قاچاق شامل 89 راس دام به ارزش تقریبی 9 میلیارد و دویست میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: در این عملیات 7 قاچاقچی نیز دستگیر و با صدور قرار کیفری در بازداشت به سر می برند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این محموله های احشام زنده را با استفاده از قایق های تندرو به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس منتقل کنند، گفت: با اقدام به موقع دستگاه قضایی و اقدامات ضربتی ماموران دریایی از این محموله های با ارزش دام جلوگیری شد. به خارج از مرزهای کشور صادر و از خسارات ناشی از آن جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی هیچگاه در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کوتاهی نمی کند و برای این منظور با تمام توان و بدون مدارا با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید