36 دفتر روابط عمومی در قزوین + لیست آدرس راه اندازی شد


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834828

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان قزوین 36 دفتر روابط عمومی با حضور نمایندگان دولت در قزوین راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالحسن کبیری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین از راه اندازی 36 دفتر خدمات رسانی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: فناوری اطلاعات، اداره کل مطبوعات، امور اقتصادی و دارایی، وزارت امور خارجه. آثار، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تعاون کار و کمک اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی، دادگستری قزوین، سازمان تعزیرات، اداره کل تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، صنعت، سازمان معدن و تجارت، اداره کل جهت‌گیری، شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت‌های گاز، برق و آب استان.

وی افزود: جمعیت هلال احمر قزوین، اداره کل کمک ها و امور خیریه، سازمان بهزیستی، اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل کمیته همیاری امام خمینی (ره)، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اداره کل جمهوری اسلامی ایران، سازمان حفاظت از محیط زیست، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل ورزش و جوانان از دیگر دستگاه هایی هستند که برای سفر رئیس جمهور خدماتی را تشکیل داده اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: سامانه تلفنی 111 نیز در این مدت از ساعت 14 امروز تا ساعت 22 از همین استان ها پاسخگو بوده است. سایت صمد (111.ir) یکی دیگر از راه های ارتباطی با نمایندگان رئیس جمهور است و مردم نیز می توانند درخواست ها و دغدغه های خود را از طریق نامه به نمایندگان مدیرعامل ارسال کنند.

گفتنی است رئیس جمهور در چارچوب بیستمین سفر استانی هیئت دولت و در سال «تولید دانش بنیان و اشتغالزا» برای بررسی اولویت های توسعه استان و رفع مشکلات مردم به استان قزوین سفر می کند.

53ca9187 c193 410b 8e82 6bd4f1bcefe1 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید