افزایش ساعت پخت 14 نانوایی در لیست قزوین + آدرس

وی افزود: این نانوایی‌ها در خیابان پیروزی، بلوار الیت، بلوار فلسطین شرقی، تهران قدیم، خیابان شهدا، خیابان شهدا، خیابان دست‌ها، خیابان مدنی، چهارراه شهید بنیاد، بلوار صیاد شیرازی، کمربندی پمپ بنزین، خیابان مجاهدین راه آهن و گاز ایران «نام.

نائب رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین همچنین از قیمت جدید نان مرغوب خبر داد و گفت: با توجه به آزادسازی آرد صنفی و صنعتی; تحلیل جدید قیمت نان های حجیم و نیمه حجیم در نانوایی های لوکس مشخص و اعلام شد.

تعرفه جدید نان فله تعیین شد

سبزعلی پور گفت: ضوابط قیمت گذاری بر اساس قیمت خرید آرد و هزینه های انجام شده توسط همکاران و اعضای نانوایی های نان مرغوب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نرخ پیشنهادی اتحادیه برای این صنوف اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به تحلیل مواد اولیه، هزینه های انجام شده و با توجه به سود متعارف برای فروشندگان؛ قیمت هر باگت معمولی 100 گرمی 4000 تن برآورد شد.

سبزعلی پور با بیان اینکه 34 نانوایی نان شل و نیمه شل در قزوین داریم، گفت: قیمت نان شل باقی مانده بر اساس قیمت اعلام شده تعیین می شود که در واقع هر گرم نان شل و ول، 40 تومان است.

نایب رئیس اتحادیه باکوین گفت: پیش از این قیمت هر باگت 100 گرمی حدود 1000 تا 1200 تن بود اما در حال حاضر به دلیل لغو یارانه از آرد صنفی و صنعتی قیمت آن به 4000 تن رسیده است. تن

اصلاح روند یارانه آرد و نان دست رانت خواران را کوتاه کرد

سبزعلی پور اذعان داشت: اداره غله استان آمادگی خود را برای تعریف سامانه جدیدی با توجه به حذف یارانه آرد به اصناف و صنعت اعلام کرده تا اصناف وابسته و نانوایان نان حجیم و نیمه حجیم بتوانند آرد خود را خریداری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده و افزایش قیمت گندم; کارخانه های آرد سرمایه در گردش مورد نیاز برای خرید گندم را ندارند و از سوی دیگر نگران این هستند که آیا آردشان با قیمت های جدید به فروش می رسد یا خیر. بنابراین انتظار داریم دولت برنامه ریزی لازم را برای حمایت از این واحدهای تولیدی داشته باشد.

وی افزود: اصلاح زنجیره یارانه آرد و نان کار سختی بوده که تاکنون هیچ دولتی جرأت انجام آن را نداشته است و همه دولت ها به صورت مصنوعی قیمت نان را ثابت نگه داشته اند تا برای دور دوم رای بیاورند که متاسفانه رانت های زیادی دارد. پشت سر او. “وجود داشت.

سبزعلی پور در پایان گفت: اکنون دولت سیزدهم جرات اجرای این طرح را برای مبارزه با فساد در حوزه آرد و نان به خرج داده که واقعا جای تقدیر دارد و امیدواریم زیرساخت های لازم برای اجرای صحیح آن فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید