37 فلسطینی در حمله صهیونیست ها مجروح شدند


ساعت: 07:41
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901036

منابع خبری شامگاه دوشنبه از زخمی شدن 37 فلسطینی در پی حملات شهرک نشینان و سربازان اسرائیلی به فلسطینیان در شمال کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هلال احمر فلسطین از مجروح شدن 37 فلسطینی در جریان حملات شهرک نشینان و نظامیان اسرائیلی در اطراف شهر نابلس خبر داد.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست در منطقه بیتا در جنوب نابلس با جوانان فلسطینی درگیر شدند و به سوی آنان گلوله و گاز اشک آور شلیک کردند.

این گزارش می افزاید که شهرک نشینان صهیونیست همچنین به سمت خودروهای فلسطینی در نابلس سنگ پرتاب کردند و علیه آنها از گاز اشک آور استفاده کردند.

شرایط این روزها در سرزمین های اشغالی به ویژه کرانه باختری بسیار خاص است و مبارزان فلسطینی به هر نحوی پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست ها را می دهند و این شرایط ویژه ای را برای صهیونیست های غاصب ایجاد کرده است.

پیش از این صهیونیست ها تنها در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی ها می جنگیدند، اما اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح بودن جوانان آن به مخفیگاه صهیونیست های ترسو تبدیل شده است. و آنها را از خواب راحت محروم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید