400000 درجه بندی معلم آماده صدور رتبه بندی معلمان است

400000 درجه بندی معلم آماده صدور رتبه بندی معلمان است

یوسف نوری در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال گفت: تا امروز 260 هزار میلیارد ریال از محل وام مصوب پرداخت شده و مابقی نیز تا پایان سال پرداخت می شود.

وی افزود: تلاش معلمان پس از کرونا دوچندان شده است و تا پایان سال انتظار داریم در حوزه آموزش و پرورش فعالتر شوند تا دانش آموزان با استفاده از ظرفیت معلمان و معلمان بتوانند به طور کامل از فضای مجازی به فضای واقعی بازگردند. مربیان.”

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیشرفت علمی ایران در عرصه بین المللی گفت: شتاب علمی و تولید علم در کشور ما در رتبه پانزدهم جهان و در فناوری نانو در رتبه چهارم و در سلول های بنیادی قرار داریم. ما در دنیا و در زمینه علوم هسته ای جزو اولین ها هستیم و امسال 6 پرتاب فضایی داشتیم که ریشه همه این موفقیت ها به آموزش برمی گردد.

نوری در بخشی دیگر از سخنان خود هدف از رتبه بندی معلمان را احیای نظام مهندسی پرداخت و ارتقای نظام آموزشی عنوان کرد و گفت: در بخشنامه اصلاح حقوق 35 درصدی را بررسی کردیم که در مجلس حذف شد و اگر معلمی به وی اعتراض کرد. حقوق، او می تواند سیستم را دنبال کند تا توسط کمیته حسابرسی بالاتر بررسی و اصلاح شود.

وی با بیان اینکه مستمری بگیران نیز امسال افزایش حقوق دریافت کردند، گفت: اگرچه مستمری بگیران کاملاً زیر نظر سازمان بازنشستگی هستند اما این امر ما را از ما سلب مسئولیت نمی کند و در چارچوب مقررات نیز به آنها خدمت می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین به درخواست های نماینده مردم خلخال و کوثر در شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان و فرماندار خلخال در خصوص توسعه و تجهیز اماکن آموزشی و ورزشی این شهرستان پاسخ داد. با اولویت پروژه هایی که تا اول مهر افتتاح می شود به پایان می رسانیم.

وی همچنین گفت: موضوع اردوی دانش آموزی را مطالعه خواهم کرد تا پس از مطالعه اعتبار لازم تامین شود و تاکید داریم در مطالعه این طرح تاخیری ایجاد نشود.

نوری همچنین در خصوص مرمت مدرسه تاریخی سامیه خلخال و تجهیز سالن معلم به منظور فعالیت خودگردان این تالار قول مساعد داد.

دیدگاهتان را بنویسید