54 هزار معلم مشمول نظام ارزشیابی معلمان شدند

54 هزار معلم مشمول نظام ارزشیابی معلمان شدند

محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس شب گذشته 3 آذرماه در سومین نشست مشترک مجمع نمایندگان فارس در شورای اسلامی از نمایندگان مجلس خواست تا مسائل و مشکلات را بررسی کنند. آموزش و پرورش در تصویب بودجه 1402 می دهند

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه به نظام ارزشیابی معلمان اشاره کرد و افزود: در استان فارس بیش از 54 هزار معلم مشمول نظام ارزشیابی شدند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری بیش از 6 هزار و 380 نفر جابه جا شدند، گفت: طرح تثبیت و تعمیق آموزش در استان نیز اجرا و برگزاری امتحانات نیمه نهایی از دیگر برنامه های آموزشی استان بود.

این مسئول به اتفاقات اخیر اشاره کرد و افزود: این اتفاقات نشان دهنده اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه بوده و اینها موضوعاتی است که دغدغه اصلی ماست، به همین دلیل در اتفاقات اخیر کمیته ای با رویکرد آموزشی تشکیل شد. و با موارد پیش آمده آشنا شدیم

عسگری از برگزاری بیش از 4 هزار و 100 کلاس توجیهی در مدارس استان خبر داد و افزود: پاسخ به شبهات دانش آموزان همچنان در آموزش و پرورش فارس ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در این اداره کل و مدارس استان گفت: در بیش از 90 مدرسه در شیراز و 180 مدرسه در شهرستان ها، در حال حاضر در این اداره کل و مدارس استان برگزار می شود. مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در ایام فاطمیه برگزار شد.

وی همچنین از توزیع بیش از 15 هزار بسته معیشتی توسط دانش آموزان بسیجی بین نیازمندان استان خبر داد و افزود: علاوه بر این در راستای اجرای جهاد تبیین اردوهای راهیان نور در سطح استان فارس در حال برگزاری است. و همچنین ویرایان نور.

عسگری با اشاره به میزبانی این سازمان برای اجلاس سراسری اقامه نماز گفت: اردیبهشت ماه سال آینده میزبان اجلاس سراسری اقامه نماز خواهیم بود که برای آن اجلاس های اقامه نماز را در سطوح مختلف در استان برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اجرای سند تحول بنیادین گفت: الحمدلله در استان فارس نهادهای مختلف از جمله نهاد نمایندگی مجلس در استان فارس فعالیت می کنند. ولی قانونی، سپاه فجر و سایر کارکنان در اجرای این سند حمایت خوبی دارند.

وی در قسمت پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه درهای آموزش و پرورش فارس به روی همه منتقدان و مردم باز است از همه مردم و فعالان فرهنگی دعوت کرد تا ضمن انتقاد از این سازمان و کمک به تحقق اهداف آن، از این سازمان حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید