یک میلیون نفر مشمول طرح ارزشیابی معلمان هستند

یک میلیون نفر مشمول طرح ارزشیابی معلمان هستند

قاسم احمدیلاشکی افزود: طرح رتبه بندی معلمان کاری بسیار سخت و پیچیده محسوب می شود که هم اکنون با تلاش وزارت آموزش و پرورش در حال اجراست.

وی افزود: تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه های دولتی و علوم پزشکی 90 هزار نفر است که تنها تعداد افرادی که از شهریور ماه 1400 در آموزش و پرورش بازنشسته شده اند 135 هزار نفر است و نمی توانند. نسبت به سایر موسسات

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که حقی ضایع نشود.

وی یادآور شد: افرادی که به تصمیمات خود اعتراض می کنند پس از ثبت اعتراض، به درخواست آنها در هیأت حسابرسی استان رسیدگی می شود و در صورت اعتراض مجدد، اعتراض آنها در هیأت حسابرسی کشور بررسی می شود.

به گفته احمدی لشکی، یکی از اهداف سفر دوم رئیس جمهور بررسی وعده های دور اول سفر است.

معاون حقوقی و امور مجلس معاونت حقوقی آموزش و پرورش ادامه داد: قطعا از نظر ساختاری و فضای آموزشی با چالش هایی مواجه هستیم و امیدواریم در این مسیر تصمیمات خوبی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف و سازماندهی نیرو تنها مربوط به استان بوشهر نیست، گفت: یکی از اهداف ما در این سفر بررسی مسائل مربوط به ستاد روابط عمومی و بررسی چالش ها و الزامات است. به دنبال آن کارگروه های ویژه.

احمدی لشکی با اشاره به حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: امیدواریم این سفر نتایج مثبتی را برای مردم و فرهنگیان این استان به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید