طرح سنجش معلمان در دست اجراست/ 23 هزار نفر کرمانشاهی مشمول این طرح هستند


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916153

معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش کرمانشاه:

فردین یاوری گفت: طرح سنجش معلم در استان کرمانشاه اجرا می شود و 23 هزار نفر مشمول اجرای طرح هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ارزشیابی معلمان در استان کرمانشاه گفت: این طرح در سراسر کشور اجرا می شود. استان و نمرات برای همه معلمان و کسانی که مشکل نقل و انتقال ندارند صادر می شود.

وی با بیان اینکه تقریبا تمامی معلمان استان برای اجرای طرح رتبه بندی مدارک خود را بارگذاری کرده اند افزود: استان کرمانشاه در زمینه مشارکت معلمان در طرح رتبه بندی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: تمامی معلمان واجد شرایط استان بر اساس بخشنامه صادره مدارک خود را در سامانه بارگذاری کرده اند و مراحل رتبه بندی آنها در حال انجام است.

جاوری ادامه داد: نزدیک به 23 هزار فرهنگی مشمول طرح ارزشیابی معلمان هستند و برای اینکه هیچ فردی از مزایای طرح ارزشیابی محروم نشود، رتبه یک برای همه شرکت کنندگان اعمال شده است.

یاوری گفت: رتبه بندی معلمان ممکن است زمان بر باشد و کسانی که به رتبه بندی آنها اعتراض دارند اعلام کنند تا بررسی های لازم در این زمینه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت مستمری بگیران نیز در حال انجام است و برای پرداخت به خزانه رفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید