6 میلیون دوز دیگر سینوفارم وارد کشور شد/ کل واکسن های وارداتی از هلال احمر به 106 میلیون دوز رسید.

6 میلیون دوز دیگر سینوفارم وارد کشور شد/ کل واکسن های وارداتی از هلال احمر به 106 میلیون دوز رسید.

روز جدید سی و دومین محموله واکسن کراون، تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر، حاوی 6 میلیون دوز واکسن، پنجشنبه؛ 15 مهرماه در فرودگاه امام خمینی تحویل وزارت بهداشت شد.

کریم همتی با بیان اینکه واردات واکسن سینوفارم از هلال احمر ادامه دارد، گفت: طی 6 ماه گذشته تمام تلاش خود را برای تهیه واکسن مورد نیاز جامعه انجام داده ایم و این روند موفقیت آمیز با کمک هلال احمر انجام شده است. سایر دستگاه های مسئول و معاون اول رئیس جمهور.

وی افزود: در مجموع این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون 106 میلیون و 390 هزار دوز واکسن وارد کشور کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به کفایت مراکز واکسیناسیون در کشور گفت: با توجه به افزایش مراکز واکسیناسیون توسط دستگاه های مختلف از جمله هلال احمر در کشور و همچنین به دلیل نوبت کاری، هیچ مشکل با تعداد مراکز. ”بهتر است.

همتی همچنین گفت: به گفته محققان تعداد زیادی از افرادی که بر اثر تاج جان خود را از دست می دهند واکسینه نشده اند. بنابراین برای کاهش عوارض و مرگ و میر باید آگاهی مردم را نسبت به واکسیناسیون بالا ببریم تا بتوانیم در اسرع وقت به جامعه ای امن و عاری از این ویروس کشنده برسیم.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان با تاکید بر اینکه فعالیت این جمعیت هلال احمر برای مبارزه با تاج خاتمه نمی یابد، خاطرنشان کرد: این جمعیت و همچنین بررسی مسافران در مرزهای کشور تاکنون توسط این جمعیت رصد شده است. بیش از 755000 مسافر از داوطلبان ما.

دیدگاهتان را بنویسید