6 میلیون دوز دیگر سینوفارم وارد کشور می شود

ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779663

سی و دومین محموله واکسن تاج تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون دوز واکسن، امروز (پنجشنبه 6 آبان) در فرودگاه امام خمینی (ره) تحویل وزارت بهداشت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کریم همتی با بیان اینکه واردات واکسن سینوفارم از هلال احمر ادامه دارد، گفت: طی 6 ماه گذشته تمام تلاش خود را برای تهیه واکسن مورد نیاز جامعه انجام داده ایم و این روند موفقیت آمیز با کمک هلال احمر انجام شده است. سایر دستگاه های مسئول و معاون اول رئیس جمهور.

وی افزود: در مجموع این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون 106 میلیون و 390 هزار دوز واکسن وارد کشور کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به کفایت مراکز واکسیناسیون در کشور گفت: با توجه به افزایش مراکز واکسیناسیون توسط دستگاه های مختلف از جمله هلال احمر در کشور و همچنین به دلیل نوبت کاری، هیچ مشکل با تعداد مراکز. ”بهتر است.

همتی همچنین گفت: به گفته محققان تعداد زیادی از افرادی که بر اثر تاج جان خود را از دست می دهند واکسینه نشده اند. بنابراین برای کاهش عوارض و مرگ و میر باید آگاهی مردم را نسبت به واکسیناسیون بالا ببریم تا بتوانیم در اسرع وقت به جامعه ای امن و عاری از این ویروس کشنده برسیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، رئیس جمعیت هلال احمر در پایان با تاکید بر اینکه فعالیت های این جمعیت برای مبارزه با تاج متوقف نخواهد شد، خاطرنشان کرد: از اقدامات خوب هلال احمر، افزایش واکسیناسیون مستقل و مشترک است. مراکز، تمامی حوزه های زندگی در مراکز درمانی این جمعیت و همچنین غربالگری مسافران در مرزهای کشور ارائه خدمات می کنند که تاکنون بیش از 755000 مسافر توسط داوطلبان ما رصد شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید