7 گزینه جایگزینی یحیی در پرسپولیس

7 گزینه جایگزینی یحیی در پرسپولیس

یحیی گل محمدی پس از بازی با مس کرمان از سمت خود استعفا داد و هواداران پرسپولیس را شوکه کرد. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر تلاش کرده تا یحیی را از استعفا منصرف کند اما تاکنون موفق نشده است.

همزمان که مدیران باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با یحیی برای بازگشت او به نیمکت هستند، گزینه های جایگزینی او را نیز بررسی می کنند.

در همین رابطه، “ورزش سه” مدعی شده که برونکو تنها گزینه پرسپولیس برای هدایت قرمزها نیست و در تحقیقات اولیه رضا درویش گزینه های دیگری را مطرح کرده است. با توجه به شرایط بازار، سرمربیان زیادی برای این باشگاه در دسترس هستند و در حال حاضر در مرحله بررسی گزینه های مختلف هستند. به نظر می رسد در گام اول 6-7 گزینه در تیررس باشگاه پرسپولیس باشد، هرچند هنوز هیچ مذاکره و گفتگویی با آنها و نمایندگانشان صورت نگرفته و همه چیز در حال بررسی است.

آن طور که از باشگاه پرسپولیس شنیده می شود آنها هیچ یک از گزینه های ایرانی را مد نظر ندارند و معتقدند فضا برای انتخاب مربی ایرانی به هیچ وجه باز نیست. علی دایی در این میان شاید به دلیل دوستی نزدیک با رضا درویش شرایط بهتری داشت اما درویش سعی دارد تنها به فکر مربیان خارجی باشد و گزینه بعدی را از بین خارجی ها انتخاب کند.

به این ترتیب و در میان شایعات، باشگاه پرسپولیس اولویت اول خود را حفظ یحیی گل محمدی و باز گذاشتن پنجره بازگشت او و سپس انتخاب سرمربی خارجی به نام برانکو ایوانکوویچ می داند.