75 درصد فرهنگیان با رتبه بندی معلمان مخالفتی نداشتند

75 درصد فرهنگیان با رتبه بندی معلمان مخالفتی نداشتند

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به رتبه بندی معلمان گفت: قانون رتبه بندی معلمان در مازندران همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

وی با بیان اینکه پیگیر جهش کیفی برنامه های آموزشی هستیم، تصریح کرد: بالای 75 درصد از همکاران فرهنگی به رتبه بندی اعتراضی نداشتند و اعتراض 30 درصد باقی مانده در حال پیگیری است و از 29 فروردین ماه در مرحله اعتراض است. . ، سامانه اعتراض فرهنگیان وجود دارد، باز است.

کمالی با اشاره به اینکه 36 هزار مستمری بگیر و معلم مشمول قانون رتبه بندی هستند، تاکید کرد: آزمون نهایی با تاثیر 40 درصدی در کنکور در پیش است و ستاد مرکزی در استان و از نظر روحی و روانی تشکیل شده است. آمادگی آزمون عاطفی و دفاع در بسیاری از جلسات صورت گرفت و مدیران آزمون و سخت افزار آزمون دو مقوله مورد توجه هستند و باید نظم و انضباط را در آزمون رعایت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز گفت: طرح هفته معلم نیز از 21 اردیبهشت ماه آغاز می شود و انتخاب معلمان نمونه ای از اقدامات این هفته است.

کمالی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی ساماندهی شده و معلمان پس از شناسایی چالش ها به دورترین نقاط روستایی اعزام شده اند و طرح تک معلم یک دانش آموز نیز در حال اجراست و در تلاش هستیم مدارس مختلط را کاهش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برای کنکور ورودی با سهمیه حدود 360 نفر و تنوع رشته های تحصیلی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی داشتیم و در دروسی مانند ریاضی که دروس سخت است، دانش آموختگان علوم پایه اعلام شد. همچنین واجد شرایط شرکت در دوره معلمی هستند و با استقبال وی، جذب ۷۰۰ نفر در دوره اول و دوم متوسطه برگزار می شود که باید در اردیبهشت ماه انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: جذب معلم از طریق کارآموزان معلم و جذب از طریق ماده 28 انجام می شود که انجام می شود.

این مسئول به رویکرد آموزشی در آموزش و پرورش اشاره و بیان کرد: دانش آموزان در قالب اردوهای آموزشی و علمی تربیتی نیز پیگیری می شوند و امسال 3 هزار دانش آموز و دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

کمالی ادامه داد: همچنین 53 هزار دانش آموز به صورت آنلاین در اردوی راهیان نور شرکت کردند و 15 هزار دانش آموز و معلم در اردوهای جهادی شرکت کردند.

وی ابزار انقلاب را مجهز به سلاح تبیین دانست و پرسش جهاد را همراه با تشریح و پاسخ به شبهات برای پاسخگویی به طلاب برشمرد و گفت: 1300 جلسه توجیهی با حضور طلاب، معلمان، اساتید و دانشجویان برگزار شد. و غیره و بیش از 700 مدرسه. این جلسات برگزار شد.

کمالی به انجام مطالعات فراوان در مقاطع سنی مختلف اشاره کرد و افزود: دعای تطهیر، ادبیات، مهتاب شناسی نور مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت و داستان مطالعه با محوریت کتاب مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت.

این مسئول تلاش برای اقامه نماز در مدارس را از دیگر اقدامات اعلام کرد و خاطرنشان کرد: 22 نمازخانه تجهیز و ساخته شده و 95 نمازخانه مدرسه نیز در دست ساخت است.

دیدگاهتان را بنویسید