800 مسجد اصفهان میزبان ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان هستند


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819803

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: حدود 800 مسجد در کلانشهر اصفهان میزبان ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی فوقی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز; وی در خصوص برنامه های ویژه اداره کل تبلیغات به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: ستاد ماه مبارک رمضان را قبل از آغاز این ماه تشکیل دادیم. یکی از اولویت های اصلی ما فعال سازی گروه هاست. و هیئت ها برای ماه رمضان. همچنین مؤسسات قرآنی را برای برگزاری جلسات قرآن فعال کرده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: حدود 800 مسجد در کلانشهر اصفهان میزبان ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان هستند. چهارباگ با حضور قاریان و قاریان قرآن برگزار می شود.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه های ما پاکسازی مساجد است که شهرستان ها نیز ورود به مساجد مناطق مظلوم را غبار واقعی اعلام کرده اند نه نمادین و هم اکنون مصلی امام حسین (ع) در هفتم. منطقه با کمک کارکنان ما “گرد و غبار پاک شد.

حجت الاسلام فوقی تاکید کرد: برنامه تفسیر قرآن به همت حجت الاسلام رضایی در نظر گرفته شده است و چندین شب تفسیر قرآن را برای کمیسیون قرآن در جایگاه قرآن خواهیم داشت. در هیئت های مذهبی نمازگزاران و مراکز فرهنگی.

وی اعلام کرد: در نمایشگاه بین المللی قرآن که در دهه آخر ماه مبارک رمضان برگزار می شود، برپایی نمایشی از فعالیت ها و فعالیت های مؤسسات قرآنی خواهیم داشت. همچنین در این نمایشگاه تاریخچه 40 ساله مؤسسات قرآن را ارائه خواهیم کرد. «این شرکت نمایشگاهی برگزار می شود، همچنین در حاشیه نمایشگاه برنامه های مختلفی تدوین شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان یادآور شد: یک اجلاس تبلیغی در شهرستان برگزار کردیم که حدود یک هزار مبلغ به استان اعزام شدند و به عموم مردم تدریس می کنند؛ به طوری که در این اجلاس حضور داشتند. نقش جوانان در اداره مسجد در حال فعالیت باید بیش از وضعیت فعلی باشد و این موضوع برای مبلغان و روحانیون مورد تاکید قرار گرفت. نقش جوانان بسیار مهم است و باید فرصت فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اجتماعی را داشته باشند و زمینه همکاری را فراهم کنند.

وی در پایان گفت: در اقصی نقاط اصفهان همین مسیر را طی می کنیم تا به یاری خداوند مجموعه های ما در ماه مبارک رمضان بسیار خوب اداره شود. همچنین هیئت هایی با نظارت سازمان تبلیغات به توزیع غذا بین ایتام می پردازند: «ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید