9 محصول جدید سایپا در راه است/ اطلس جایگزین تیبا و ساینا می شود

ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785089

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا طی سه سال آینده 9 محصول جدید تولید خواهد کرد، گفت: به زودی خودروهای جدید آریا و شاهین اتوماتیک به تولید انبوه رسیده و اطلس به عنوان جایگزین تیبا و ساینا وارد بازار می شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جواد سلیمانی در همایش تجلیل از نمایندگی های برتر سایپا با بیان اینکه به دلیل تحریم های وحشیانه و ظالمانه اعمال شده علیه کشورمان، شرکای خارجی از ایران خارج شدند و سایر تعهدات باعث نارضایتی مردم شد، توضیح داد: در سال 97 صنعت خودروسازی I.t. با چالش های جدی مواجه شده و با توجه به تاخیر در تولید خودرو، شاهد اعتراضات زیادی نسبت به تاخیر در تحویل خودرو بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات صنعت خودرو با همکاری مهندسان ایرانی، شرکت های قطعه سازی داخلی و کارگران خط تولید به حداقل رسیده است، افزود: با وجود فراز و نشیب های فراوان، اکنون باید در مسیر افزایش تولید حرکت کنیم و پیشرفت می کنیم. ماشین ها. کیفیت، بیشتر از رضایت مشتری در گذشته.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره برنامه آینده این مجموعه و جبران مشکلات گذشته گفت: وظیفه ما تولید و عرضه محصولات جدید با کیفیت و تکنولوژی بالا است. در این بین به نمایندگی های رسمی مجتمع سایپا مراجعه می کنیم تا در این راستا فعالیت کنند.«همکاری و حفظ کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه سایپا در دهه 70 با محصولاتی در سبد محصولات خود یک خودروساز پیشرو بود، افزود: برای رسیدن به اوج نیاز به تولید محصولات جدید و به روز داریم. در طول 25 سالی که پراید به دلیل عدم سرمایه گذاری برای محصولات جدیدتر و به صرفه تر تولید می شد، برند گروه خودروسازی سایپا آسیب دید و در مقطعی پراید به مظهر ناتوانی صنعت خودرو تبدیل شد که تصمیم درستی گرفتیم.

سلیمانی گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید محصولات به روز، ارائه خدمات جدید و ارتقای کیفیت باید به گونه ای عمل کند که افکار عمومی گذشته را نسبت به این مجموعه از بین ببرد و مردم به این نتیجه برسند که سایپا در این زمینه پیشرفت زیادی داشته است. صنعت خودرو پیشگام است.

وی افزود: برای اینکه مردم به این باور برسند که سایپا نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است، لازم است آژانس ها برای ارائه خدمات بهتر، کیفیت بهتر و مناسب تر برنامه ریزی کنند.

وی افزود: خودروی پراید بیش از 15 ماه است که از تولید خارج شده است، اما هنوز برخی می گویند سایپا پراید را تولید می کند، بنابراین همه دستگاه ها باید به صورت ویژه تلاش کنند تا این پیام به جامعه ارسال شود که گروه خودروسازی سایپا رفت. با افتخار و عصر جدید سایپا آغاز شد.

سلیمانی درباره خودروی شاهین که از زمستان سال 99 وارد بازار خودرو شد، گفت: یکی از مواردی که همواره در طراحی و ساخت این خودرو بر آن تاکید شده، استحکام و ایمنی آن است. ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم و مشتریان وفادار ما بدانند که این مجموعه محصولات باکیفیتی تولید می کند.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا تا سه سال آینده 9 محصول جدید خواهد داشت که این محصولات با آخرین تکنولوژی روز خواهند بود و با افتخار باید بگویم مانند خودروی شاهین تمامی مراحل طراحی، تولید و تولید قطعات آن انجام می شود. در کشور.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه کراس اوور آریا و هاچ بک اطلس از این مجموعه به زودی وارد بازار خواهند شد، افزود: ارائه و توسعه محصول جدید در شرایط تحریم به ویژه در روزهای اول تحریم بسیار سخت بود. خوشبختانه شاهین تولید نشان داد.«این گروه و صنعت قطعه سازی به بلوغی رسیده است که می تواند گامی در راه استقلال بردارد.

سلیمانی با بیان اینکه دولت سیزدهم از تولید و صنعت حمایت می کند، افزود: بسیار خوشحالیم که وزارت صمت صدای تولیدکنندگان را می شنود و برای حل مشکلات در حوزه های مختلف برنامه ریزی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید